نیروی انتظامی از آمرین به معروف حمایت می کند / رییس پلیس گیلان تاکید کرد

به گزارش خبرنگار رکنا رشت، سردار عزیزالله ملکی  در حاشیه امضای توافق نامه همکاری در امور حمایتی و قضایی آمرین به معروف در رشت اظهار داشت: نیروی انتظامی نقش انکارناپذیری در برقراری امنیت اجتماعی در جامعه دارد و بیشترین تلاش نیروی انتظامی نیز در برقراری امنیت می باشد.

وی افزود: برقراری امنیت اجتماعی بسیار مهم است که در این راستا و با توجه به اهمیت موضوع، مقام معظم رهبری همیشه تاکید ویژه ای در این خصوص داشتند و در مورد امنیت اجتماعی موجود در جامعه ، نیروی انتظامی را مورد تقدیر قرار داده اند.

سردار ملکی ادامه داد: هر ساله و به دلایل مختلف ماموریت های نیروی اتنظامی زیاد می شود و این ماموریت ها نیز بنا به وضعیت موجود در جامعه افزایش می یاید که نمونه بارز این امر، شیوع بیماری کرونا و مشکلات موجود است که نیروی انتظامی باید در آن ورود کند.

وی با اشاره به فعالیت گسترده نیروی انتظامی گیلان در بخش های مختلف بیان کرد: یکی از اهداف مهم ماموران نیروهای انتظامی ایجاد امنیت اخلاقی در جامعه است و در بخش های مختلف نیز فعالیت نیروی انتظامی بسیار گسترده است و خوشبختانه نماینده ولی فقیه در استان گیلان نیز تعامل بسیار خوبی با نیروی انتظامی دارد.

فرمانده نیروی انتظامی گیلان یادآور شد: فعالیت نیروی انتظامی در گیلان نسبت به سال گذشته در بخش های مختلف افزایش چشمگیری داشته و فقط در خصوص توقف خودروها، ۴۷۸۹ مورد توقف خودرو داشته ایم که نسبت به سال گذسته رشد بسیار زیادی دارد.

  توافق نامه همکاری در امور حمایتی و قضایی آمرین به معروف و ناهیان از منکر روز دوشنبه بین سردار عزیزالله ملکی فرمانده نیروی انتظامی گیلان و حجت الاسلام سجاد سرافراز دبیر ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر این استان و با نظارت آیت الله فلاحتی نماینده ولی فقیه در گیلان  امضا شد. 

رشت رکنا مرجان گودرزی 

کدخبر: 634446 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟