دومین روز مانور سراسری تاب‌آوری شبکه در شهرک شهید مصطفی خمینی رشت

به گزارش خبرنگار رکنا رشت، دومین روز مانور سراسری تاب آوری شبکه و تعمیرات نقاط آسیب پذیر شبکه با حضور دکتر هنرمند مدیرعامل شرکت توزیع برق ، مهندس رحمتی معاونت بهره برداری و دیسپاچینگ شرکت و مهندس سیروس هدایتی نژاد مدیریت توزیع برق شهرستان رشت در راستای پایداری شبکه‌های برق در سی ام آبان ماه 99 اجرا شد.

محمد اسماعیل هنرمند مدیر عامل شرکت توزیع نیروی برق استان گیلان در مورد دومین روز مانور سراسری تاب آوری شبکه گفت: اجرای مانور شهرک شهید مصطفی خمینی رشت با صرف هزینه 4300 میلیون ریال ،3000 متر شبکه فشار ضیعف هوایی به کابل خود نگهدار تبدیل شده است

وی افزود: در این مانور 15 اکیپ عملیاتی از سطح استان حضور داشتند.

وی در مورد اهداف اجرای این مانور و انجام دیگر طرح ها گفت : شبکه‌های توزیع برق در کشور به خصوص استان حادثه خیز گیلان همواره در معرض آسیب‌های طبیعی است و این برنامه و مانور های مشابه به منظور حفظ پایداری شبکه‌های برق، پیش بینی شده است. این تعمیرات به صورت پیشگیرانه انجام می‌شود و هدف از آن برقدار کردن شبکه و برق رسانی مطمئن به مشترکان در کوتاه‌ترین زمان ممکن به هنگام بروز مشکلات و بحران‌های طبیعی است.

هنرمند گفت : ارایه خدمات مطلوب و تامین برق مطمئن و پایدار از مهمترین اولویتهای شرکت توزیع برق استان می باشد.

وی در انتها افزود : صنعت برق از محورهای اساسی و شاکله توسعه وعمران ، تحرک اقتصادی ،تولید وصنعت ،کشاورزی و .. در کشور است وعلاوه برآن از نیازهای اساسی وضروری مردم در زندگی روزمره است. لذا همواره متناسب با نیازها باید آینده نگری شود تا در زمینه های مختلف مانعی برای اجرای پروژه های کوچک وبزرگ نداشته باشیم.

در ادامه گزارش روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق گیلان آمده است: از آغاز اجرای این طرح تاکنون 174 مرحله طرح تاب آوری شبکه در سراسر استان دربیش از 416 کیلومتر طول شبکه توزیع برق استان با اعتباری معادل 71 میلیارد ریال با تلاشهای 902 اکیپ عملیاتی اجرا شده است.

گفتنی است در اولین روز مانور سراسری تاب آوری شبکه احداث 2000 متر خط فشار متوسط هوایی در روستای پاچکنار رشت با موفقیت اجرا شده است.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 629785 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟