مراسم تودیع و معارفه مدیر توزیع برق شهرستان انزلی برگزار شد

به گزارش خبرنگار رکنا رشت، در این مراسم تودیع و معارفه دکتر میر غضنفری فرماندار این شهرستان از زحمات مهندس فرض اله پور طی سالیان تصدیگری وی در امور توزیع برق انزلی تقدیر و تشکر بعمل آمد و ابراز امیدواری کرد با همکاری مسئولین استانی ، شهرستان بندر انزلی و با تلاش های مدیریت جدید و کارکنان توزیع برق انزلی بتوانیم با رفع نقاط ضعف و تقویت نقاط قابل بهبود خدمتگزار مردم شریف شهرستان باشیم .

در ادامه مهندس میری نرگسی قائم مقام اجرایی در امور توزیع برق شهرستان ها ضمن اشاره به نقش حیاتی برق در زندگی امروز خاطر نشان کرد : توزیع برق گیلان با بیش از یک میلیون و چهارصد و نود هزار مشترک در سطح استان یکی از بزرگترین شرکت های خدمات رسان در سطح کشور است که در تامین برق پایدار برای مشترکین عزیز گیلانی تلاش می کند .

سپس مهندس سعیدی معاون برنامه ریزی و مهندسی شرکت توزیع نیروی برق استان گیلان نیز از زحمات مهندس فرض اله پور تشکر و قدردانی و برای مهندس حسن زاده در سمت جدید آرزوی توفیق کرد.

در پایان نیز طی ابلاغی از سوی دکتر هنرمند مدیر عامل شرکت توزیع برق استان گیلان مهندس حامد حسن زاده بعنوان سرپرست مدیریت توزیع برق شهرستان بندر انزلی منصوب و از زحمات مهندس فرض اله پور مدیر سابق این امور تقدیر و تشکر بعمل آمد .

رکنا ، رشت - مرجان گودرزی

برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 629192 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟