امضای تفاهم نامه مهم در استان قزوین + جزییات

به گزارش خبرنگار رکنا قزوین،  این تفاهم در دفتر معاون وزیر و رییس سازمان فنی حرفه ای کشور به امضای فاطمه خمسه رییس سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین و مددی مدیر کل فنی و حرفه ای استان رسید .

ارتقای مهارت مربیان فنی و حرفه ای در رشته باغداری و باغبانی کشوری به عنوان نماینده رسمی مرکز تربیت مربی کرجITC ازطریق هم افزایی و بهره برداری از امکانات نرم افزاری و سخت افزاری ا زجمله دستاوردهای این تفاهم نامه عنوان شده است .

فاطمه خمسه رییس سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین در حاشیه امضای این تفاهم نامه گفت : این تفاهم نامه با هدف مشارکت طرفین جهت اجرای دوره های مهارت آموزی و آموزشی و ارتقاء سطح دانش برای بهره برداران بخش کشاورزی و متقاضیان حرفه آموزی منعقد شده است .

در صورت تحقق اهداف این شیوه نامه در سطح استان و همکاری موثر جهاد کشاورزی و ادارات آموزش فنی و حرفه‌ای ، با توجه به نیازسنجی های صورت پذیرفته ، شاهد کارآیی مهارت آموزان و بهره برداران بخش کشاورزی خواهیم بود که نقش بسزایی در افزایش جهش تولید درسال جاری خواهد داشت.

با عقد تفاهم نامه همکاری بین این سازمان و فنی و حرفه ای، شاهد جهش در تربیت نیروهای ماهر و متخصص در بخش های مختلف کشاورزی استان و کشور خواهیم بود.

با انعقاد این تفاهم نامه همچنین دپارتمان تربیت مربیان باغبانی کشور در قزوین ایجاد و راه اندازی خواهد شد.

ارتقای دانش فعالان بخش کشاورزی یک دغدغه و همچنین نیازی مستمر است.

با توجه به ظرفیت های بالای قزوین در بخش کشاورزی، آموزش های فنی و مهارتی این حوزه نیز نیازمند تقویت است که این تفاهم نامه می تواند آنرا محقق کند.

قزوین رکنا سید مرتضی نصری

‍ ‍

کدخبر: 628294 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟