محدودیت های جاده‌های مازندران در  تعطیلات

به گزارش رکنا ، سرهنگ قدمی رئیس پلیس راه مازندران با اشاره به ترافیک نیمه سنگین و پرحجم در مبادی خروجی استان تهران گفت: از آمد و شد افراد غیر بومی از استان تهران به مازندران جلوگیری می‌شود.

قدمی افزود: هم اکنون آمد و شد خودرو‌ها در جاده‌های سوادکوه، کیاسر، هراز، چالوس و محدوده درون شهری عادی و روان است.

وی با بیان اینکه مازندران در وضعیت قرمز و هشدار قرار دارد،گفت: هیچ برنامه‌ای امروز و فردا برای یکطرفه کردن جاده‌های استان نداریم و هموطنان باید با درک شرایط از سفر‌های غیرضروری اجتناب کنند.

سرهنگ قدمی با بیان اینکه رفت و آمد همه تریلر‌ها کماکان در جاده چالوس ممنوع است، افزود: آمد وشد همه کامیون‌ها و کامیونت‌ها به استثنای حاملین مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت ۶ صبح امروز تا ۲ فردا ممنوع شد.

رئیس پلیس راه مازندران با اشاره به اینکه این ممنوعیت تردد روز شنبه ۲۶ مهر در جاده هراز اعمال می‌شود، گفت: ورود انواع تریلر نیز از ساعت ۸ صبح تا ۲۴ فردا در جاده سوادکوه ممنوع می‌شود.

وی افزود: مرکز کنترل ترافیک پلیس راه مازندران با شماره ۲۱۸۲۴۴۳۴ و ۲۱۸۲۴۴۲۰ شبانه روز آماده پاسخگویی در خصوص وضع راه‌های استان است.

مازندران ۱۰ هزار و ۷۰۰ کیلومتر راه اصلی و فرعی دارد که سه جاده چالوس، هراز، سوادکوه را به پایتخت و جاده کیاسر مازندران را به سمنان متصل می‌کند.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 616922 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟