علیرضا قدمی امروز درباره آخرین وضعیت جاده‌های مازندران اظهار کرد: درحال حاضر ترافیک در محورهای مازندران به‌صورت روان است.

وی با بیان اینکه راه‌های فرعی مازندران باز شدند، افزود: تردد در تمامی راه‌های مازندران به‌جز کمربندی نوشهر که همچنان مسدود بوده، برقرار است.

رئیس پلیس Police راه مازندران اضافه کرد: معمولا در روزهای چهارشنبه شاهد ورودی‌های زیادی در محورهای مازندران بودیم هفته جاری نیز ترافیک داشتیم اما نسبت به هفته‌های قبل قابل مقایسه نبود.

قدمی بیان کرد: باتوجه به پیش‌بینی بارندگی توسط هواشناسی Meteorology از فردا در محورهای مازندران لازم است مسافران در زمان بارندگی از سفرهای غیرضروری به‌ویژه در مناطق کوهستانی استان خودداری کنند.

وی با اعلام اینکه محدودیت‌های ترافیکی طبق برنامه در حال اجرا است، تصریح کرد: تردد تمامی کامیون و کامیونت به‌جز حاملان موادسوختی و فاسدشدنی از ساعت هشت تا 24 امروز و فردا از محور هراز ممنوع است.

رئیس پلیس راه مازندران با بیان اینکه تردد تمام تریلی از محور هراز و همچنین تردد تمامی تریلی، کامیون و کامیونت از محور کندوان همچنان ممنوع است، گفت: هفته جاری محدودیتی برای تردد تریلی در محور سوادکوه اعمال نمی‌شود.

این مسؤول یادآور شد: فردا کندوان یک‌طرفه می‌شود که از ساعت 14 تا 24 تردد تمامی وسایل نقلیه از کرج به سمت مرزن‌آباد ممنوع بوده و با اعلام مأموران پلیس راه در محل تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت 17 تا 24 از مرزن‌آباد به سمت کرج به‌صورت یک‌طرفه خواهد بود.

قدمی ادامه داد: بحث اعمال محدودیت‌های ترافیکی به‌صورت مقطعی درصورت بروز ترافیک در محور کیاسر در دستور کار قرار دارد.

وی در پایان با تأکید بر پرهیز از ارتکاب به تخلفات حادثه‌ساز، گفت: شماره تماس مرکز 2182934 و 2182920 با پیش‌شماره 011 در هر ساعتی از شبانه‌روز پاسخگوی آخرین وضعیت راه‌های مازندران است که لازم است باتوجه به شرایط جوی مسافران قبل از تردد وضعیت جاده‌ها را استعلام کنند تا شاهد بروز مشکلی نباشیم.

خواندنی های رکنا را در اینستاگرام دنبال کنید

 

کدخبر: 424464 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟