سرهنگ" ایرج کهریزی" رئیس پلیس Police راه فرماندهی انتظامی استان مرکزی در گفت وگو با خبرنگار  پایگاه خبری پلیس اظهار داشت: در نخستین سانحه رانندگی که روز گذشته بر اثر برخورد یک دستگاه اتوبوس با یک سواری پژو آردی در کیلومتر37 محور قدیم "ساوه -بوئین زهرا" رخ داد، راننده و دو سرنشین سواری پژو آردی به علت شدت جراحات وارده در صحنه تصادف Crash فوت کردند.
وی خاطر نشان کرد: علت حادثه Incident مذکور از سوی کارشناس تصادفات پلیس راه حرکت برخلاف جهت راه از سوی راننده سواری پژو آردی اعلام شده است.
رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی استان مرکزی ادامه داد: در سانحه ای دیگر که صبح امروز بر اثر واژگونی یک دستگاه خودرو 206 در کیلومتر61 آزاد راه "ساوه- همدان" رخ داد، راننده خودرو به علت شدت جراحات وارده در صحنه تصادف فوت کرد و یکی از سرنشینان آن نیز مجروح و توسط نیروهای امدادی به بیمارستان انتقال داده شد.
سرهنگ کهریزی یادآور شد: علت این سانحه از سوی کارشناس تصادفات پلیس راه، عدم توجه به جلو ناشی از خستگی و خواب آلودگی راننده خودروی مذکور عنوان شده است.
این مقام انتظامی در پایان از تمامی رانندگان خواست که با توجه به لغزندگی محورهای مواصلاتی استان در اثر بارندگی و حجم سنگین ترافیکی جاده ها در پی مسافرت های نوروزی، رعایت سرعت مطمئنه را سرلوحه رانندگی خود قرارداده و همواره به یاد داشته باشند که دیر رسیدن بهتر از هرگز نرسیدن است.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 253553 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟