سرهنگ "محسن سروقد" در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس، گفت: ماموران کلانتری 18ولی عصر (عج) شهرستان شیراز دو نفر سارق منزل را به نام های "م – م" و "م – ط" اهل و ساکن یکی از استان های واقع در جنوب غرب کشور شناسایی و دستگیر کردند.
وی ادامه داد: متهمان دستگیر شده برای ادامه تحقیقات به پلیس آگاهی استان منتقل و در تحقیقات انجام شده به 30 فقره سرقت Stealing منزل در شهر شیراز اعتراف کردند.
جانشین رئیس پلیس آگاهی استان فارس گفت: تا کنون 20 نفر از شکات شناسایی و تحقیقات پلیس از متهمان در خصوص شناسایی سایر مالباختگان و کشف سرقت های احتمالی دیگر دارد.
سرهنگ سروقد اضافه کرد: در اقدام دیگری ماموران کلانتری ۱۳ عباسیه فردی را به عنوان مظنون به سارق را دستگیر کردند. وی که از افراد سابقه دار بود پس از انتقال به پلیس آگاهی به ۲۰ فقره سرقت از اماکن خصوصی در شهر شیراز اعتراف کرد.
وی گفت: در این رابطه یک نفر مالخر دستگیر و صحنه های سرقت نیز بازسازی شد؛ تاکنون پلیس Police تعداد ۱۵ نفر از شکات را شناسایی کرده است.
جانشین پلیس آگاهی استان به شهروندان توصیه کرد: با توجه به آغاز دور دوم سفرهای نوروزی لازم است هموطنان قبل از ترک منزل و سفر، مقصد سفرخود و مدت آن را به یکی از نزدیکان یا همسایگان مورد اعتماد اطلاع دهند و قبل از سفر اطمینان حاصل شود که تمام درب ها و پنجره ها قفل است.
برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 253385 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟