به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس، سرهنگ "حسین ثقفی" در حاشیه برگزاری جلسه قرارگاه نوروزی در محل ایستگاه شماره یک پلیس شهرستان اشکذر مستقر در پارک اشکی به تشریح عملکرد یگان های تابعه و ایستگاه نوروزی پرداخت و گفت: با افزایش مسافرت های نوروزی و حضور بیشمارمسافران و شهروندان حجم کاری پلیس نیز بالا می رود.
این مقام انتظامی به افزایش ساعات کاری و گشت زنی های ماموران انتظامی اشاره کرد و افزود: حضور مستمر ماموران در ایستگاه های نوروزی و کلانتری ها و باعث ارتقاء احساس امنیت در شهرستان شده است.
وی کاهش وقوع جرم Crime و خصوصا سرقت Stealing را از اصلی ترین وظیفه ماموران مستقر در ایستگاه های نوروزی برشمرد و اظهار داشت: تمام تلاش ماموران انتظامی اشکذر در ایام نوروز باید بر این امر تمرکز داشته باشد که وقوع جرایم خصوصا سرقت کاهش پیدا کند و متعاقب آن دستگیری متهمان و کشفیات آن نیز افزایش پیدا کند.
حسین ثقفی، با تاکید بر این موضوع که دستگیری ها باید بر اساس پنج فرآیند مظنون گیری صورت بگیرد گفت: عملکرد یگان ها و ایستگاه های نوروزی باید طوری باشد که احساس امنیت را در جامعه افزایش دهد.
ثقفی اظهار داشت: ایستگاه نوروزی علاوه بر استقرار در محلی مناسب و مشرف به نقاط جرم خیز باید با گسترش محدوده گشت زنی خود نقاط بیشتری را تحت کنترل قرار دهند.
وی افزود: روسای پلیس های تخصصی و روسای کلانتری باید به صورت روزانه در ایستگاه حاضر شده و به توجیه واحدهای گشت کلانتری بپردازند و بیش از پیش به گشت زنی اهمیت داده شود.
فرمانده انتظامی شهرستان اشکذر در پایان، تصریح کرد: امیدواریم با تلاش ماموران پلیس این شهرستان در پایان ایام نوروز شاهد ارتقاء احساس امنیت در بین شهروندان باشیم
برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 253274 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟