هلال‌ احمر اردبیل به بیش از ۱۰۰۰ حادثه دیده خدمت رسانی کرد

به گزارش خبرگزاری رکنا در اردبیل، عزت الله ضربی ظهر دوشنبه در جمع خبرنگاران با اشاره به فعالیت‌های هلال احمر اظهار کرد: عوامل جمعیت هلال احمر استان طی اردیبهشت ماه سال جاری به ۱۳۱۴ نفر حادثه دیده در حوادث مختلف امدادرسانی کردند.

وی افزود: در مدت یاد شده جمعیت هلال احمر با ۸۹۴ نفر نیروی عملیاتی در قالب ۲۲۵ تیم عملیاتی با به کارگیری ۱۲۰ دستگاه خودروی امدادی به امدادرسانی حادثه دیدگان شتافتند.

مدیرکل جمعیت هلال احمر استان اردبیل بیان کرد: در این مدت یک هزار و ۳۹ نفر در خدمات مناسبتی، ۱۹۷ نفر در حوادث سیل و آب گرفتگی، ۴۹ نفر در حوادث جاده‌ای، ۱۳ نفر در حوادث کوهستان، ۱۲ نفر در حادثه برف و کولاک، ۲ نفر در حوادث خدمات حضوری و ۲ نفر دیگر در حوادث دریایی- ساحلی دچار حادثه شده بودند.

ضربی ادامه داد: در ماه اردیبهشت به ۳۷ حادثه امدادرسانی شده است که در این حوادث ۴۳ نفر مصدوم شده بودند و ۷ نفر توسط عوامل جمعیت هلال احمر استان به مراکز درمانی انتقال داده شده و ۸ نفر دیگر درمان سرپایی شده اند.

وی به فعالیت ۱۳ پایگاه جاده‌ای و کوهستانی در سطح استان اشاره کرد و گفت: ۱۲ پایگاه در جاده‌های استان ثابت بوده و ۱ پایگاه کوهستانی داریم که مجوز ۳ پایگاه جاده‌ای دیگر صادر شده است و به زودی عملیات عمرانی آن آغاز می‌شود که در شرایط بحرانی به امدادرسانی حواد دیده‌ها بشتابند.

 

کدخبر: 783668 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟