گردشگری تمام فصل با توسعه پیست های اسکی
استاندار اردبیل گفت: توسعه پیست‌های اسکی، گردشگری در همه فصول سال در استان را ممکن می‌کند.
 
به گزارش خبرگزاری رکنا در اردبیل؛ بهنام جو در بازدید از پیست اسکی آلوارس افزود: تلاش می‌کنیم با ایجاد پیست اسکی در نقاط مختلف استان، زمینه میزبانی از مسافران و گردشگران را در روز‌های بعد از کرونا فراهم کنیم.

وی بیان کرد: زیرساخت‌های لازم در مسیر این پیست مهیا شده و با تلاش سرمایه گذار این طرح، تله سیژ نصب و ساختمان اولیه برای استقرار گردشگران نیز آماده شده است.

استاندار اردبیل اظهار کرد: در خصوص اجرای راه و جاده دسترسی به پیست نیز بخشی از راه در سال گذشته زیرسازی و آماده شده و تا دو ماه آینده سه کیلومتر از جاده نیز تحویل داده می‌شود.

بهنام جو با بیان اینکه تامین اعتبار خوبی نیز برای این مسیر در نظر گرفته شده است، افزود: یک پل بزرگ نیز در مسیر وجود دارد که عملیات اجرایی آن تا شهریورماه تمام می‌شود.

وی تصریح کرد: بخشی از مسیر ارتباطی آلوارس به سرعین نیز در سال گذشته آسفالت و امسال نیز اجرای آن ادامه می‌یابد.

استاندار اردبیل به اجرای پیست‌های دیگر در سایر نقاط استان اشاره کرد و از تمهید مقدمات حضور سرمایه گذاران در این مناطق خبر داد.

وی بیان کرد: پیست اندبیل خلخال، شابیل در مشگین شهر و پیست فندق لو نیز از دیگر پیست‌های در حال اجرا است که با هدف افزایش گردشگران در نقاط و فصول مختلف سال در استان انجام می‌شود.

 

 

کدخبر: 680989 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟