با تبلیغات زودهنگام در فضا‌ی مجازی به شذت برخورد می‌شود
 

دادستان مرکز انقلاب اسلامی اردبیل با هشدار به تبلیغات زودهنگام انتخابات در فضا‌های مجازی گفت: با متخلفان به شدت برخورد می‌شود.

 
به گزارش خبرنگار رکنا در اردبیل :سید عبدالله طباطبایی در  جلسه ستاد پیشگیری و رسیدگی به جرائم و تخلفات انتخاباتی استانبه نقش هیئت‌های نظارتی و اجرایی اشاره کرد و اظهار داشت: مسلما ایفای نقش صحیح و دقیق این مجموعه‌ها و به دور از هر گونه تعصبات و گرایش‌های جناحی و سیاسی در جلب رضایتمندی عموم مردم و حضور پرشور مردم در پای صندوق‌های رای بسیار تاثیر گذار خواهد بود.

وی افزود: بنابراین انتخاب افراد صالح و مورد اعتماد در هیئت‌های نظارتی و اجرایی باید با دقت و تامل بیشتری انجام گیرد.

دادستان مرکز استان همچنین باهشدار به تبلیغات زود هنگام به ویژه انتخابات شورا‌های اسلامی شهر روستا در فضای مجازی گفت: هر گونه تخلفات به ویژه تبلیغات پیش از موعد مقرر در فضای مجازی و محیطی از سوی دستگاه قضایی و نهاد‌های امنیتی و اطلاعات رصد شده و با متخلفان به شدت برخورد می‌شود.

اهمیت برگزاری انتخابات به نحو مطلوب تبیین شده است

رئیس کل دادگستری استان نیز در این جلسه با تشریح اهمیت انتخابات و نقش آن در تعیین سرنوشت ملت اظهار کرد: خوشبختانه حساسیت و اهمیت برگزاری انتخابات در استان و در بین مردم و مسئولان استان به نحو مطلوب تبیین شده و همه بر آن اشرافیت دارند بر همین اساس و در سایه هماهنگی مجموعه‌های اجرایی و استفاده از تجربیات ادوار گذشته برگزاری انتخابات در استان شاهد انتخابات پرشور در استان خواهیم بود و مسلما دستگاه قضایی در کنار مجموعه ها، تمام توان خود را با انجام حمایت‌های قضایی لازم برای خلق حماسه ملی دیگر به کار می‌بندد.

عتباتی در ادامه با تاکید بر اتخاذ رویکرد پیشگرانه افزود: لزوم اجرایی و عملیاتی کردن دقیق و درست مصوبات ستاد پیشگیری و رسیدگی به جرائم و تخلفات انتخاباتی استان از سوی مجموعه‌ها و دستگاه‌های دخیل در برگزاری انتخابات مورد تاکید است.

 

کدخبر: 680559 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟