زمین چمن و رینگ پیاده روی استادیوم ایثار گرمی در تیرماه سال جاری به بهره برداری می رسد

 

 

به گزارش خبرگزاری صداوسیما ، دکتر انوشیروانی، مدیر کل ورزش وجوانان استان اردبیل در دیدار با قیطانی نماینده بنیاد علوی در شهرستان گرمی ضمن تقدیر از حمایت های ایشان در حمایت از ورزش شهرستان گرمی در حوزه های مختلف به ویژه حمایت از پروژه های عمرانی، از بهره برداری زمین چمن و رینگ پیاده روی استادیوم ایثار گرمی با حمایت بنیاد علوی در تیرماه سال جاری خبر داد و گفت: در سال99 با حمایت بنیاد علوی و در راستای محرومیت زدایی در شهرستان گرمی و حمایت در بخش های مختلف ورزش اعم از برگزاری همایش های ورزشی، جشنواره ها و برگزاری مسابقات ورزشی و حمایت از زیر ساخت های ورزشی اقدامات خوبی انجام گرفته است.

دکتر انوشیروانی افزود: با حمایت بنیاد علوی از پروژه زمین چمن ایثار این شهرستان، امیدواریم که تا پایان تیرماه سال جاری شاهد بهره برداری زمین چمن و رینگ پیاده روی این پروژه در فاز اول باشیم.
دکتر انوشیروانی اشاره کرد: فاز دوم این پروژه که مربوط می شود به سیستم روشنایی و جایگاه تماشاگران هم تا پایان سال جاری انجام خواهد گرفت.
مدیر کل ورزش وجوانان استان اردبیل اضافه کرد: سالن ورزشی روستای زهرای بخش موران گرمی هم با حمایت بنیاد علوی در جهت بهسازی و بازسازی مبلغ یکصدو 20 میلیون تومان از اقدامات موثر این بنیاد در شهرستان گرمی است.
او افزود: 12 روستای محروم در سطح استان اردبیل وجود دارد که نیاز است به لحاظ زیر ساخت های ورزشی و تجهیز آن با ایجاد زمین مینی فوتبال با حمایت های بنیاد علوی اقدام شود.
مدیر کل ورزش و جوانان استان اردبیل در خصوص برگزاری جشنواره های ورزشی با حمایت بنیاد علوی در شهرستان گرمی تصریح کرد: با حمایت بنیاد علوی در گرمی می توانیم این شهرستان را به عنوان پایلوت برگزاری همایش ها، جشنواره ها ی ورزش همگانی و روستایی عشایری معرفی کنیم.
او در پایان از زحمات بنیاد علوی در زمینه حمایت از ورزش استان قدردانی کرد و خواستار حمایت هرچه بیشتر این بنیاد از فعالیت ها و اقدامات خصوصا در مناطق محروم استان شد.

مولاخواه / اردبیل

کدخبر: 679160 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟