احداث یک‌هزار و ۵۲۵ واحد مسکن اقدام ملی در شهرستان‌ها

احداث یک‌هزار و ۵۲۵ واحد مسکن اقدام ملی در شهرستان‌ها

مدیرکل راه و شهرسازی استان اردبیل به احداث مسکن اقدام ملی در سایر شهرستان‌ها با تأمین زمین رایگان از سوی راه و شهرسازی و احداث واحدها به همت بنیاد مسکن اشاره کرد و افزود: در دو شهرستان خلخال و پارس‌آباد عملیات اجرایی پروژه شروع شده است.

حیدری در بخش دیگری از سخنان خود خاطر نشان کرد: در شهرستان‌های غیر از اردبیل در مجموع برای یک‌هزار و ۵۲۵ نفر متقاضی مسکن اقدام ملی تأمین و تحویل آنها خواهد شد.

وی بیان کرد: امیدواریم با مساعد شدن شرایط جوی در سال جدید شاهد احداث واحدهای مسکن اقدام ملی در شهرستان‌ها باشیم.

حیدری اضافه کرد: ‌افرادی که فرم (ج) آنها با دریافت زمین یا مسکن دولتی قرمز شده، دیگر امکان ارائه خدمات از سوی راه و شهرسازی وجود ندارد.

وی در مورد آورده متقاضیان و تسهیلات بانکی برای این طرح ادامه داد: هزینه ساخت هر متر مربع برای ساخت مسکن اقدام ملی در استان اردبیل دو میلیون و ۸۵۰ هزار تومان تعیین شده است.

حیدری اظهار کرد: قرار بود در اجرای این طرح ۱۰۰ میلیون تومان تسهیلات به متقاضیان پرداخت و ۲۰۰ میلیون تومان نیز از طریق آورده اشخاص برای تکمیل پروژه اختصاص پیدا کند که دولت تصمیم گرفته مبلغ تسهیلات را تا ۱۵۰ میلیون تومان افزایش دهد.

وی تصریح کرد: امیدواریم با پرداخت به موقع آورده متقاضیان و پرداخت تسهیلات مسکن اقدام ملی به سرنوشت مسکن مهر که ۱۰ سالی به طول انجامید، گرفتار نشود.

مدیرکل راه و شهرسازی استان اردبیل گفت: در حال حاضر دو مرحله ثبت‌نام برای این طرح انجام شده و در شهرستان‌هایی که ظرفیت جدید فراهم می‌آید، مرحله سوم ثبت‌نام نیز تا پایان امسال به انجام خواهد رسید.

مولاخواه/اردبیل

کدخبر: 678977 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟