آغاز عملیات ساخت پایگاه ملی خیرین مدرسه ساز در سرعین

عباسی عضو هیئت مدیره خیرین مدرسه ساز شهرستان سرعین در بازدید از محل ساخت پایگاه ملی خیرین مدرسه ساز شهرستان سرعین از اتمام این پایگاه تا پایان سال خیر داد و افزود این طرح به همت اعضای هیئت مدیره خیرین مدرسه ساز شهرستان و با کمک خیرین شهرستان سرعین در حال اجرا است .

وی تاکید کرد این پایگاه قرار است به عنوان یک آلمان فرهنگی موثر برای توسعه فضاهای آموزشی شهرستان احداث شود و همچنین از بعد فرهنگی نیز یک نماد زیبا برای معرفی بعد فرهنگی شهر سرعین باشد .

عباسی خاطر نشان کرد برای تامین هزینه های توسعه فضاهای آموزشی و حتی نرم افزاری دانش آموزان این مکانی مناسب خواهد بود تا از ظرفیت های فرهنگی گردشگران شهر سرعین نیز استفاده کنیم. 

عضو مجمع خیرین مدرسه ساز از تک تک خیرین نیکوکار شهرستان خواست تا برای اتمام این پروژه فرهنگی با مجمع همکاری کنند و این مجمع آمادگی خود را برای دریافت کمک های خیرین دارد 

مولاخواه سخنگوی هیئت مدیره خیرین مدرسه ساز شهرستان سرعین نیز با بیان این مطلب که هر گونه المان فرهنگی می تواند برند گردشگری سرعین را بیشتر به چشم بیاورد افزود این پایگاه ملی نشانه ای درخشان برای تمامی مجامع خیرین مدرسه ساز کشور خواهد بود 

وی افزود سرمایه گذاران بخش خصوصی نیز  می توانند کمک حال این پروژه ارزشمند  باشند .

 

 

 

 

کدخبر: 676707 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟