340 هزار واحد مسکونی در کشور احداث شده است

National-Mortgage

 

صدیف بدری  اظهار داشت: برنامه‌ریزی‌های اساسی در راستای تولید و عرضه مسکن یک موضوع بسیار اساسی و حائز اهمیت است که در این زمینه با کنار گذاشتن موانع و نیز رفع خلأها باید برنامه‌ریزی‌های اساسی مبنای کار باشد.

وی بیان کرد: در این زمینه بازار مسکن نیازمند برقراری تعادل در عرضه و تقاضا است و هر گونه ناهماهنگی در این زمینه ما را با مشکلاتی مواجه خواهد کرد به طوری که در سال گذشته علی‌رغم تقاضای بالای مردم تولید سالانه یک میلیون واحد مسکونی در دستور کار قرار گرفت اما در مقابل 340 هزار واحد ساخته شد.

عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی ادامه داد: تمام سعی و تلاش ما بر این است که به مصوبات مجلس در اجرای طرح تولید و عرضه مسکن جامه عمل پوشانده و خلأهای مسکن را تا حد امکان برطرف‌سازی کنیم چرا که در حقیقت به جرأت می‌توان گفت برخی امید خانه‌دار شدن را در دل یک آرزوی دست نیافتنی کرده‌اند.

بدری بیان کرد: درصدد هستیم با همکاری دولت و مسئولان تولید سالانه یک میلیون واحد را محقق کرده و قوانین ساخت و ساز و تسهیل این فرآیند را در نظر بگیریم تا بتوانیم علاوه بر تولید انبوه مسکن در کاهش اجاره‌ بها نیز اقدام مناسبی انجام دهیم.

وی اظهار کرد: در حال حاضر حمایت از اقشار آسیب‌پذیر و محروم جامعه بیش از هر مسئله دیگری حائز اهمیت‌تر است و در این زمینه به دنبال تحقق اهداف مورد نظر و ایجاد شرایط متعادل در بازار مسکن هستیم که تمهیدات لازم در این زمینه به عمل آمده است.

 

کدخبر: 676288 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟