فیلمنامه حضرت موسی در حال نگارش است

جمال شورجه کارگردان سینما و تلویزیون در خصوص پروژه «حضرت موسی (ع)» گفت: در حال اصلاحات و بازنویسی پروژه «حضرت موسی (ع)» مطابق با نظرات سیما، حجت الاسلام رحیم زاده و حجت الاسلام و المسلمین مهدی طائب مشاوران محتوایی فیلمنامه هستیم. بعد از نظر مشاوران، منصور براهیمی نظرات را در فیلمنامه اعمال می کند.
وی ادامه داد: بعد از تهیه کتابچه، به طور قطع می‌توانیم درباره دکور، عوامل پشت صحنه و بازیگر ان صحبت کنیم. در حال حاضر یکی از تدابیر اصلی ما این است که سریال «حضرت موسی (ع)» را در سطح بین المللی کار کنیم و برای این کار نیاز به آماده‌سازی زیر ساخت ها در این زمینه داریم. اگر بتوانیم این زیرساخت ها را فراهم کنیم و سریال در سراسر دنیا به صورت رسمی توزیع و پخش شود،‌ می‌توانیم از منابع مالی آن درآمدزایی داشته باشیم.
کارگردان سینمایی «سی و سه روز» در خصوص کتابچه جامع تولید عنوان کرد: با توجه به اینکه فیلمنامه کامل نشده است، هنوز به طور دقیق نمی‌توانیم کتابچه را تولید کنیم اما مقدمات آن را فراهم کرده ایم.
وی در خصوص بودجه سریال «موسی (ع)» اظهار داشت: سازمان صدا و سیما باید این بودجه را فراهم کند اما در حال حاضر اقدامی در این زمینه نشده است. خود ما در حال رایزنی با نهادها هستیم تا برای این پروژه سرمایه گذاری کنیم. برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 98916 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟