مهدی صباغ زاده بعد از 4 سال با حضور پرستویی فیلم می سازد

این فیلمساز که مدتی است کمتر در عرصه کارگردانی فعال بوده است، درباره ساخت فیلم تازه خود گفت: بعد از 4 سال دوری از عرصه فیلمسازی قصد دارم فیلم «خانه کاغذی» را مقابل دوربین ببرم که فضایی مانند «خانه خلوت» دارد اما قصه آن امروزی‌تر و منسجم‌تر است.
وی درباره زمان ساخت این فیلم مطرح کرد: امیدوارم مهر ماه پیش تولید فیلم را آغاز کنیم و بلافاصله هم آن را کلید بزنیم.
صباغ زاده درباره تعداد نقش‌های اصلی این فیلم توضیح داد: فیلم ما چهار پنج نقش اصلی دارد و مطمئنا آقای پرویز پرستویی ایفاگر یکی از نقش‌ها خواهد بود.
او در پاسخ به این پرسش که آیا حضور پرستویی در این فیلم قطعی شده است؟ گفت: از نظر من بازی ایشان قطعی است و خودشان هم معتقدند که حتما حضور خواهند داشت و امیدوارم برنامه‌ها به گونه‌ای پیش برود که بتوانیم در خدمت ایشان باشیم.
این کارگردان درباره احتمال نمایش فیلمش در جشنواره فجر نیز توضیح داد: به جشنواره فکر نمی‌کنم بلکه فقط به ساخت فیلم فکر می‌کنم و امیدوارم بتوانم این فیلم را مطابق دلخواه خود بسازم که ساختش برای خودم رضایت‌بخش باشد.
صباغ زاده که پخش فیلم‌های «هلن» ، «هاری و «اروند» رابر عهده دارد، از اکران این فیلم‌ها در فصل پاییز خبر داد و افزود: فیلم «اروند» مهر امسال اکران خواهد شد و فیلم «هلن» نیز مهر و آبان به نمایش در می‌آید، ضمن اینکه فیلم «هاری» نیز بزودی اکران می‌شود.
وی همچنین درباره آخرین مراحل ساخت فیلم «ایتالیا ایتالیا» نیز گفت: فیلمبرداری این فیلم به پایان رسیده و در حال مونتاژ است و خوشبختانه فیلم خوبی شده است.
به گزارش ایسنا، فیلم سینمایی «هلن» تازه ترین تجربه فیلمسازی علی اکبر ثقفی پس از 15 سال در مقام کارگردان است. امیر حسین ثقفی و شراره سروش نگارش فیلمنامه «هلن»را بر عهده داشته‌اند. این فیلم روایتگر داستان دختری است که با خانواده‌اش دچار چالش‌هایی می‌شود.
روشنک گرامی، پژمان بازغی، امین حیایی،هوتن شکیبا، ستاره پسیانی،مهرداد فلاحت گر، سید احمد محمدی و رویا نونهالی بازیگر ان اصلی این فیلم سینمایی هستند.

همچنین فیلم سینمایی «هاری» به کارگردانی امیر احمد انصاری و نوشته‌ی امیر علی محسنین است که علیرضا کمالی، هنگامه قاضیانی، میلاد کی مرام، مینا ساداتی و جمشید هاشم‌پور نقش‌های اصلی آن را بازی می‌کنند. برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 98913 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟