رضا کیانیان : بی‌انصافی نکنید و از طرف من حرف نزنید!+عکس

رضا کیانیان که روز پنجشنبه 24 تیر در تالار حافظ به تماشای نمایش «مستاجر» نشسته بود، در پایان اجرا با اشاره به این‌که معمولاً نمایش‌های تلخ مورد علاقه او نیستند، از تماشای نمایش مستاجر ابراز خوشحالی کرد و گفت:«گرچه به‌طور معمول نمایش‌های تلخ و سیاه را نمی‌پسندم و در سلیقه من نیست اما نمایش «مستاجر» را دوست داشتم و خوشحالم که به تماشای این اثر نمایشی نشستم».
اما این بازیگر سینما و تئاتر، روز بعد ـ جمعه 25 تیر ـ نسبت به نظر یکی از کاربران سایت تیوال که موجب دلخوری او شده بود، واکنش نشان داد و گفت:«به نظرم سایت تیوال باید ناظری داشته باشد که هر مطلب و نظر جعلی‌ای در فضای آن نوشته نشود. بنده خودم بازیگر تئاتر هستم و هرگز در وسط و پایان اجرا،که هنوز عرق خودم به‌عنوان تماشاگر و عرق بازیگران و عوامل خشک نشده نظری درباره کار نمی‌دهم. بنابراین از برخی کاربران دروغگو و بی‌انصاف تیوال خواهش می‌کنم از طرف من حرف نزنند و فقط نظر خودشان را بگویند».
این سخنان رضا کیانیان در تقابل با نظر یکی از کاربران سایت تیوال بود که در صفحه اطلاعات نمایش مستاجر نوشته:«اجرای بازیگران خوب بود اما جالبه من یک ردیف بالاتر از آقای کیانیان بودم و از صحبت‌های ایشون می‌شد فهمید که ایشون هم انتظار بیشتری از این اجرا داشت».
همچنین در اجرای روز پنجشنبه، دکتر مسعود دلخواه یکی از تماشاگران نمایش مستاجر بود که در پایان کار،گروه اجرایی را ستود و اعلام کرد:«نمایش مستاجر را خیلی دوست داشتم و خوشحالم که هنوز برخی جوانان نمایش‌های جدی و متفکر کار می‌کنند».
گفتنی است نمایش «مستأجر» به نویسندگی و کارگردانی ستاره امینیان از 21 تیرماه اجراهای خود را در تالار حافظ آغاز کرده و تا کنون هنرمند انی نظیر پروفسور احمد کامیابی‌مسک، دکتر محمدرضا خاکی، رضا سرور، رضا ثروتی، نازنین سهامی‌زاده،کتایون جهانگیری، سمیه زارعی و رضا کمالی به تماشای این نمایش نشسته‌اند.
برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 98740 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟