اعترافات جدید آنجلینا جولی

ستاره سینمای هالیوود که برای ساخت آخرین اثر سینمایی خود با عنوان «آنها نخست پدرم را کشتند» در کامبوج به‌سر می‌برد، اعتراف کرد در دهه 20 زندگی‌اش هرگز به مادر شدن و بارداری فکر نمی‌کرده و حتی از این موضوع گریزان بوده است، اما سفری به کامبوج ذهنیت این هنرمند نیکوکار را در مورد داشتن فرزند تغییر داده است. در آن سفر حس کرده پسرش در این سرزمین حضور دارد، بنابراین آنجلینا "مادوکس" پسر ارشدش را که اهل کامبوج است در سال 2002 به فرزندخواندگی پذیرفت. یک سال بعد بنیاد خیریه‌ای به نام پسرش در شمال غربی استان باتم بنگ در کامبوج در راستای خدمات رسانی به افراد فقیر آن منطقه افتتاح کرد و حالا هم مادر 6 فرزند است.

سفیر حسن نیت سازمان ملل در گفت‌وگو با آسوشیتدپرس در روز چهارشنبه گفته: واقعا از خودم تعجب می‌کنم زمانی نمی‌خواستم فرزندی داشته باشم و حتی به بارداری هم فکر نمی‌کردم، اما سفری به کامبوج مرا تحت تاثیر قرار داد و باعث شد دیدگاه‌ام را تغییر بدم.

فیلم «آنها نخست پدرم را کشتند» به کارگردانی و نویسندگی آنجلینا جولی است، البته لانگ اونگ نویسنده اهل کامبوج نیز در نوشتن فیلمنامه این بازیگر را همراهی کرده است.

مادوکس در پشت صحنه فیلم مادرش

مادوکس 14 ساله در پشت صحنه فیلم «آنها نخست پدرم را کشتند»

"ریثی پان" کارگردان و فیلم‌نامه‌نویس مستند اهل کامبوج در خصوص فیلم آنجلینا می‌گوید: " این فیلم نخستین فیلم حماسه‌ای‌ست که از سوی یک هالیوودی در مورد نسل کشی در این کشور ساخته می‌شود و این نشانه خوبی برای اعتماد و احترام دولت کامبوج به فیلمسازان سایر کشورهاست."

مادوکس 14 ساله پسر بزرگ آنجلینا برای یاری رساندن به مادرش برای ساخت این فیلم در این سفر وی را همراهی کرده است.

کدخبر: 21367 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟