حامد بهداد: نقش‌هایی که دوست‌شان ندارم+ صوت

نقش‌هایی که او بازی کرده شاید هیچ کسی نمی‌توانست کاراکترهایش را به‌مانند او بیافریند، به شکلی که انگار اگر در سینمای ایران نبود، این سینما جنس بازیگری او را کم داشت. از حامد بهداد پرسیدیم به پیشنهاد بازی در چه فیلم‌هایی «نه» قاطع می‌گوید؟ پاسخ او را با صدای خودش بشنویم؛

حامد بهداد به چه فیلمنامه و قصه‌ای «نه» می‌گوید؟

به فیلمنامه‌ای که به انسان خیانت کند و وطن‌فروش باشد «نه» می‌گویم، وگرنه همه کارها را قبول می‌کنم و برای رسیدن به هر کاراکتری هم زیاد کار می‌کنم. من در فیلم‌هایی که علیه مردم باشد بازی نمی‌کنم. من در فیلم انسان‌فروش و وطن‌فروش کار نمی‌کنم. مابقی فیلم‌ها را می‌شود کار کرد. خیلی زیاد دوست داشتم فیلم اکشن بازی کنم. فیلم بکش بکش هفت تیر، اسب سواری، کیو کیو بنگ بنگ، ماشین سواری، موزیک، سفر، جاده، فیلم اکشن، با ماشین برویم در ساختمان، با هواپیما برویم در چاله، دوست داشتم اکشن بازی کنم. اصلا من بازیگر اکشن هستم. بازیگری هستم که می‌توانستم فیلم‌های اکشن را خیلی خوب بازی کنم. فیلم اکشن خیلی قشنگ است ولی الان همه فیلم‌ها آپارتمانی شده.

حامد بهداد امسال با فیلم «هفت ماهگی » از هاتف علیمردانی و «نیمه شب اتفاق افتاد» به کارگردنی تینا پاکروان در جشنواره فیلم فجر حضور داشت.

حجم فایل صوتی: 1.84M | مدت زمان فایل صوتی: 00:00:00
کدخبر: 21192 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟