خبر خوش برای طرفداران خواجه‌امیری +عکس

سید علی نیکونیا مدیردفتر تولید و روابط عمومی موسسه «آوای هنر» در گفت و گو با مهر توضیح داد: ‌هشتمین آلبوم موسیقی احسان خواجه امیری با نام «سی سالگی» صبح روز سه شنبه ۹ شهریور ماه به صورت همزمان در تهران و شهرستان‌ها جهت خرید علاقه مندان پخش خواهد شد.‌ این آلبوم مجموعه آثاری از روزبه بمانی، علیرضا افکاری، هومن نامداری و احسان خواجه امیری است که همانند سه آلبوم قبلی او توسط موسسه آوای هنر تولید شده است.
‌وی ادامه داد: پخش این آلبوم را شرکت پخش هنر اول بر عهده دارد و مانند همیشه از علاقه مندان درخواست می شود برای رعایت کپی رایت محصول را از فروشگاه‌های معتبر با نشان هولوگرام تهیه کنند.
نیکونیا همچنین خبر داد: روز سه شنبه دوم شهریورماه نیز موزیک ویدیو این آلبوم که مجوز خود را از دفتر موسیقی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی دریافت کرده در دسترس طرفداران این خواننده قرار می گیرد. برنامه ریزی هایی برای برگزاری مراسم رونمایی و جشن امضا داریم که جزییات آن به زودی اطلاع رسانی خواهد شد.
«من و بابا - ۱۳۸۰ »، «برای اولین بار - ۱۳۸۴»، «سلام آخر - ۱۳۸۶ »، «فصل تازه - ۱۳۸۷ »، «یه خاطره از فردا - ۱۳۸۹»، «عاشقانه ها - ۱۳۹۱ » و «پاییز، تنهایی - ۱۳۹۴ » از جمله آثاری است که طی سال های اخیر در قالب آلبوم از احسان خواجه امیری در بازار موسیقی منتشر شده است. برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 192428 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟