در کنسرت رضا صادقی چه اتفاقی افتاد؟/ سلفی هایی که هر دقیقه بیشتر و بیشتر می شد

کنسرت رضا صادقی از آن دسته اجراهایی است که با کمترین میزان تاخیر آغاز می شود و چهارسنبه شب گذشته نیز ساعت 21:45 به تدریج اعضای گروه مشکی پوشان روی صحنه حاضر شدند.

نکته قابل توجه در این برنامه این بود که بیشتر خانم ها و آقایانی که به کنسرت آقای مشکی پوش آمده بودند لباس های مشکی بر تن داشتند.

رضا صادقی پس از اجرایی که در خرداد ماه 95 در تهران داشت در این کنسرت برای نخستین بار با ارکستری جدید به رهبری سید بهنام ابطحی روی صحنه رفت البته در گروه او سه تن از نوازنده های قبلی یعنی فاضل پیش،سعید صارمی و مرتضی کریمی هنوز حضور داشتند.

خواننده آلبوم "فقط گوش کن" پس از اجرای نخستین قطعه و عرض ادب به مخاطبانش، گفت: هر صحنه ای که برقرار است به حرمت افرادی است که جان دادند تا ما برقرار باشیم.

وی ادامه داد: همانطور که میبینیم افراد این سرزمین ناامنی بیداد می کند اما خدا رو شکر ما به پاس تلاش شیرمردانی در کشورمان اینجا در آرامش هستیم.

صادقی توضیح داد: همچنین فراموش نمی کنیم که هنرمندانی که از میان ما رفتند اما یاد و خاطره شان در ذهن و قلب ما جاری است و لطفا ناصر عبداللهی عزیز، مرتضی پاشایی نازنین و حبیب محبیان که برگشت تا در خاک ایران باشد بسیار تشویق کنید.

این خواننده مشکی پوش موسیقی پاپ به حضور پدرها و مادرها در جمع های ایرانی به عنوان یک نعمت اشاره و اظهار کرد: الماس وجود هر جمع ایرانی پدرها و مادرها هستند و به افتخار حضور تمامی این عزیزان، 20 ثانیه بایستید و برایشان دست بزنید.

یکی از تغییرات ارکستری جدید رضا صادقی نسبت به گروه قبلی او حضور یک گروه هم خوان سه نفره بود که در روند اجرای قطعه ها به خوبی می شد حضورشان را احساس کرد.

رضا صادقی در این کنسرت قطعه قدیمی و خاطره انگیز "مشکی رنگ عشقه" را با تنظیمی جدید اجرا کرد و از این اتفاق به عنوان یکی از نتایج حضور بهنام ابطحی روی صحنه اجرایش سخن گفت.

خواننده آلبوم "مشکی رنگ عشقه" در این کنسرت تابستانی همچنین از دوستی با مردم و مخاطبانش به عنوان منتی یاد کرد که خدا بر سرش گذاشته و از حضور مرتضی کریمی نوازنده اهل جنوب و آبادانی عود به عنوان افتخار دیگری در گروه موسیقی اش یاد کرد.

یکی از اتفاق هایی که این روزها در کنسرت های پاپ به وفور رخ می دهد شمار بالای عکس های سلفی است که حاضران با یکدیگر می گیرند و گاهی تعداد آنها به حدی زیاد می شود که از روال عادی خود خارج می شود.

صادقی در این کنسرت همچنین قطعه "شب بارونی" را برای هوادارانش خواند که این قطعه از آلبومی با همین عنوان انتخاب شده بود که چندی پیش در فضای مجازی و به نفع کودکان کار توسط این خواننده منتشر شد.

"مشکی رنگ عشقه"،"بخند"،"کلافه ام"،"دست خودم نیست"، قطعه جنوبی "آسیمه سر"،" بانوی من"،"عاشقتم" و "دوست دارم خدا" از جمله آثاری بود که در این کنسرت اجرا شد.

همچنین شراره، رخام، علی تند گو و محمد عابدینی میهمان ویژه این خواننده در کنسرت تابستانی اش بودند.

رضا صادقی در سیزدهمین شب از دومین ماه فصل تابستان با ارکستری به رهبری سید بهنام ابطحی و به همت موسسه صوت آوای هنر با مدیریت روابط عمومی سید علی نیکونیا و با حضور نوازنده هایی از جمله مرتضی کریمی، سعید صارمی، فاضل پیش، رضا آذر نجات،ارسطو میرزایی و بهروز دهقانی در دو سانس با علاقه مندانش در سالن میلاد دیدار کرد.
برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 170368 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟