هزینه‌های شهرت

ریتا در دسامبر گذشته طی شکایتی از شرکت راک نیشن با ادعای سوءاستفاده شرکت از نام وی، خواستار لغو حمایت این برند از خود شد.

این شرکت در شکایت متقابل خود علیه ریتا، مدعی شده در سال 2008 زمانی که ریتا ناشناخته و گمنام بود با وی قرارداد بسته و روی زندگی حرفه‌ای این خواننده سرمایه‌گذاری کرده و مبالغ هنگفتی بابت وی صرف کرده است.

ظاهراً قرار بوده این خواننده 5 آلبوم به نیشن بدهد، که تنها یک آلبوم به‌نام "Ora" که در سال 2012 ضبط شده به شرکت ارائه کرده است. Page Six نیز در باره این طرح دعوا در دادگاه، می‌گوید: ریتا بطور خستگی‌ناپذیر در مسیر پیشرفت حرکت کرده، اما میلیون‌ها دلار برای بازاریابی، ضبط و سایر مراحل حرفه‌ای صرف شده تا این خانم به سطح فعلی موفقیت و شهرت رسیده است. TMZ اضافه کرده: نکته مهم این مناقشه در دادگاه این ا‌ست که راک نیشن استرداد هزینه بازاریابی برای دومین آلبوم پرآهنگ این خواننده به مبلغ 2.3 میلیون دلار را مطالبه کرده است. وکیل ریتا می‌گوید: این کارها فقط پرونده را از مسیر عادی خارج می‌کند چرا که جی زی، رپر و تهیه‌کننده آمریکایی و مدیر راک نیشن، با فسخ قرارداد این خواننده موافق است و شخصا قول داده ریتا را بطور کامل از تحت برند این شرکت خارج کند.

کدخبر: 1239 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟