2 مرد شیطان صفت در پرونده آزار و اذیت وحشیانه دختر دانشجو دستگیر شدند

 پلیس هند اعلام کرد دو نفر به جرم تجاوز جنسی برای دومین بار به یک زن بازداشت شدند. سه سال گذشته، این دو نفر در تجاوز گروهی به این زن جوان دست داشتند.
این زن جوان که نزدیک به بیست سال سن دارد، پس از حمله هفته گذشته به وی، در بیمارستان به سر می‌برد. پلیس از دستگیری مظنون سوم درباره این پرونده خبر داده است. پلیس همچنین اعلام کرد در حال تحقیق برای یافتن دو مهاجم دیگر است.
این حادثه ، جدیت مسئله خشونت علیه زنان را در هند مشخص می‌کند. در دسامبر سال 2012  به یک زن هندی در یک اتوبوس در حال حرکت، تجاوز گروهی شد. این حادثه با اعتراضات گسترده ای در سطح این کشور به منظور وضع قوانین سرسختانه‌تر در قبال تعارض‌های جنسی روبرو شد.
پس از اینکه این زن جوان در سال 2013 مورد آزار و اذیت قرار گرفت، 3 مرد بازداشت شدند.

2 نفر آن‌ها به قرار وثیقه آزاد شده و تا امروز منتظر رای دادگاه هستند. پلیس هند اعلام کرده است این دو نفر در میان 5 نفری هستند که هفته گذشته به این زن جوان به صورت دسته جمعی حمله کردند.
گفته می‌شود متهمان این پرونده به خانواده فقیر این دختر 5 میلیون روپیه - معادل 73 هزار دلار - پیشنهاد کردند تا از شکایت خود صرف نظر کنند. اکنون این افراد ممکن است با حکم حبس ابد روبرو شوند.
پلیس اعلام کرد این زن جوان دانشجو به دلیل مخالفت در لغو شکایت علیه مهاجمان، برای بار دوم مورد تعرض جنسی قرار گرفت. بر اساس گزارش پلیس، این دختر بیرون از دانشگاه به وسیله مردان ربوده شده و مورد آزار و اذیت قرار گرفت. پس از آن، مهاجمان وی را در نقطه‌ای دور از شهر رها کردند. پلیس این دختر که بیهوش شده بود را یافت و به بیمارستان منتقل کرد.

کدخبر: 99043 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟