اعدام متجاوز دختر بچه ها در قزوین - آخرین بچه کشته شده بود

به گزارش روابط عمومی دادگستری کل استان قزوین، حجت الاسلام اسماعیل صادقی نیارکی گفت: بیست و دوم آبان ماه سال 1390، معصومه شش ساله که برای خرید از خانه خارج شده بود دیگر بازنگشت و با شکایت پدر ومادر این کودک بررسیهای پلیس آغاز شد.

دادستان عمومی و انقلاب قزوین افزود: مأموران پلیس در تحقیقات خود با دختربچه 10 ساله ای مواجه شدند که ادعا کرد حدود یک ماه قبل مردی 30 ساله وی را با تهدید چاقو به داخل مزرعه ذرت برده و مورد آزارجنسی قرار داده است.

وی در ادامه گفت: پس از گذشت مدتی در تاریخ 13 آذر ماه جمجمه بچه ای در جاده فرعی حواشی شهر اقبالیه کشف شد که به دنبال آن جسد دختر بچه گم شده نیز کشف شد.

صادقی افزود: کارآگاهان پلیس در تحقیقات خویش به فردی مظنون شدند، متهم در حالی که ضبط خودرو سرقتی و مقداری ابزار لازم برای دزدی همراه داشت، دستگیر شد، برای متهخم به اتهام زنا، آدم ربایی مقرون به آزار، تهدید با چاقو، رابطه نامشروع و سرقت قطعات خودرو پرونده قضایی تشکیل شد.

بررسی های پلیس نشان می داد که متهم با تهدید دو دختربچه از جمله مقتول، آنها را مورد آزار و اذیت جنسی قرار داده است، متهم با مواجه با ادله پلیس ناچار زبان به اعتراف قتل فجیح خود گشود و صحنه جرم را بازسازی کرد.

دادستان عمومی و انقلاب قزوین گفت: دادگاه دوم کیفری استان با توجه به جهات مختلف پرونده، متهم را به دلیل آدم ربایی، آسیب جسمی و حیثیتی به متهمان و سرقت مقرون به آزار به استناد مواد 47 و 621 قانون مجازات اسلامی به تحمل 15 سال حبس تعزیزی محکوم کرد.

با توجه به اقرارهای متهم در سرقت به استناد مواد 47، 652، 656 و 667 قانون و مجازات اسلامی و به لحاظ تعدد معنوی اتهام سرقت، متهم را به 10 سال حبس و 74 ضربه شلاق و رد مبلغ 25 هزار ریال محکوم کرد.

صادقی نیارکی در پایان گفت: متهم به جرم قتل عمد کودک شش ساله به قصاص و همچنین به استناد ماده 637 قانون مجازات اسلامی به 99 ضربه شلاق تعزیری محکوم شد، به دنبال محاکمه و صدور حکم قصاص از سوی هیئت قضایی، متهم صبح امروز در زندان مرکزی قزوین با حضور خانواده مقتول به دار مجازات آویخته شد.

کدخبر: 42089 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟