گرگ خاکستری 2 در دادگاه جنایی

به گزارش خبرنگار ما،مهدی 25ساله با پراید سفید هاچ بک در خیابان های غرب تهران پرسه می زد و زنان و دختران جوان را به دام شیطانی اش می انداخت.وقتی تعداد شاکیان این پرونده به 4زن و دختر رسید مشخص شد مهدی یک ماه قبل به اتهام سرقت گوشی موبایل یک زن بازداشت شده و پرونده اش در دادسرای ناحیه 34تهران در دست بررسی است.

بدین ترتیب چهارزن در مواجهه حضوری وی را شناسایی کردند ونخستین جلسه تحقیق از مهدی دیروز-یکشنبه- در شعبه هشتم دادگاه کیفری یک استان تهران به ریاست قاضی حسین اصغرزاده و با حضور دو قاضی مستشار تشکیل شد. در این جلسه که با حضور دو شاکی برگزار شد دو دختر جوان به تشریح جزییات جنایت سیاه در پراید سفید پرداختند.

یکی از آنها گفت: لیسانس رشته مدیریت دارم و عصر از محل کارم به خانه بر می گشتم که سوار پراید سفید شدم تا از میدان آزادی به فلکه صادقیه بروم. در میان راه راننده خوش ظاهر سر صحبت را باز کرد. چون با احترام صحبت می کرد به او اعتماد کردم و هرگز فکر نمی کردم دست به چنین کاری بزند. او گفت قصد دارد مسافر دیگری سوار کند.او از من خواست تا در صندلی شاگرد راننده بنشینم. اما در میان راه ناگهان از مسیر منحرف شد.به او اعتراض کردم و می خواستم از ماشین پیاده شوم که در را قفل کرد .او سرم را زیر صندلی برد و تهدیدم کرد. چون شیشه های ماشین را با پرده پوشانده بود هیچ کسی به کمکم نیامد و او بی توجه به التماس هایم مرا آزار داد وبعد از سرقت 200 هزار تومان پول که همراه داشتم مرا در خیابان آزادی رها کرد. من همان موقع شماره پلاک خودرو را به خاطر سپردم و به خانه برگشتم. من از ترسم به اعضای خانواده ام حرفی نزدم.اما حدود یک ماه بعد خودم به تنهایی به کلانتری رفتم و شکایت کردم.

وی ادامه داد: از کلانتری بازمی گشتم که پراید سفید با همان شماره پلاک را که در حاشیه بلوار فردوس پارک شده بود دیدم. از یک مغازه دار سراغ صاحب خودرو را گرفتم که گفت مهدی نام دارد و پسر شروری است. من مطمئن شده بودم که پسر شیطان صفت را یافته ام که با پلیس تماس گرفتم و فهمیدم مهدی چند روز قبل به اتهام سرقت گوشی یکی اززنان بازداشت شده است.

دومین زن گفت: مدرک فوق دیپلم دارم و از محل کار به خانه بر می گشتم که به عنوان مسافر سوار ماشین این پسر شدم. او از من خواست روی صندلی جلو ماشین بنشینم . او سر صحبت را باز کرد و به من پیشنهاد دوستی داد که قبول نکردم اما یکباره به من حمله کرد. او مرا به حوالی بزرگراه آزادگان برد و مرا آزار داد.من حدود چهار ساعت در ماشین او حبس بودم.

این دختر ادامه داد: من رزمی کار هستم و تنهایی می توانم دو مرد را کتک بزنم اما این پسری با قدرتی دستهایم را گرفت که فلج شدم.او قدرت دفاع را از من گرفته بود.بعداز ازار و شکنجه او گوشی موبایل و پولهایم را گرفت و مرا ازماشین بیرون انداخت. من اینقدر ترسیده بودم که حتی نتوانستم شماره پلاک را به خاطر بسپارم. همراه مادرم به اداره آگاهی رفتم و شکایت کردم. من از آن روز به بعد حتی جرات ندارم به تنهایی از خانه خارج شوم. برای پیگیری پرونده ام هم همراه مادرم وفقط با آژانس محل به دادسرا و دادگاه می روم.من شک ندارم تعداد شکیان این پسر زیاد است اما خیلی از انها از ترس آبرویشان حتی ماجرا را برای خانواده شان هم نگفته اند.

با پایان اظهارات دو زن جوان، مهدی در حالی که سرش را پایین انداخته بود خودش را بی گناه خواند و گفت دو شاکی دروغ می گویند. این دو دختر خودشان سوار ماشینم شدند و ما با هم در خیابان ها دور زدیم.

با این ادعا دوشاکی به متهم اعتراض کردند و او رادروغگو خواندند.

در پایان جلسه تحقیقات قاضی اصغرزاده گفت: این پسر بیشتر نقشه هایش را در خیابان های غرب تهران و منتهی به اتوبان های حاشیه شهر و در غروب اجرا می کرده است. وی در فضای مجازی نیز با زنان و دختران طرح دوستی می ریخته وچون ظاهری آراسته داشته با چرب زبانی انها را فریب می داده و در قرار های ملاقات از انها سرقت می کرده یا آنها را مورد آزار قرار می داده است.

وی ادامه داد: تاکنون چهار شاکی شناسایی شده اند وتحقیقات گسترده پلیس در این زمینه ادامه دارد.وی گفت: افرادی که درپراید سفید به دام این متهم گرفتار شده اند می توانند به اداره 16 پلیس آگاهی یا شعبه هشتم دادگاه کیفری یک استان تهران مراجعه کنند.

گفت و گوی اختصاصی

چقدر درس خوانده ای؟

فوق دیپلم تجهیزات پزشکی دارم.

ازدواج نکرده ای؟

نه

ماشیت متعلق به خودت بود؟

2 سال قبل آن را خریده بودم و بعضی وقتها با آن مسافرکشی می کردم.

وضع مالی پدرت چه طور است؟

بد نیست. پدرم کارمند بوده و مادرم فرهنگی بازنشسته است.

خانواده ا ت هرگز پیشنها ازدواج ندادند؟

هیچ وقت.

چند خواهر و برادر داری؟

دو خواهر دارم که یکی از انها ازدواج کرده و دیگری دانشجوی رشته حقوق است.

اعتیاد داری؟

نه. فقط سیگار می کشم.

چرا زنان و دختران را سوار ماشین می کردی؟

من شغلم مسافرکشی است. من آنها را آزار نداده ام.

چرا هر چهار شاکی اظهارات مشابهی را مطرح کرده اند؟

نمی دانم.

چرا پول هایشان ر ا سرقت می کردی؟

پول را بابت کرایه ماشین از آنها می گرفتم.

می دانی برای دو پسر جوان که یک ماه قبل در همین شعبه دادگاه به اتهام آزار زنان و دختران در پراید دودی در محاکمه شدند چه حکمی صادر شد؟

نه. روزنامه نمی خوانم.

در شبکه های مجازی هم فعالیت داشتی؟

فقط تلگرام داشتم اما در فضای مجازی کار خلافی انجام نداده ام.

کدخبر: 11152 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟