مرد قوی هیکل مرا به زور به اتاق خواب برد و ... / اذیت و آزار زن وحشیانه زن جوان  در غیاب شوهرش

ین مرد از تهران به شمال کشور گریخته بود که با ردیابی های تخصصی بازداشت شد و در دادگاه کیفری استان تهران محاکمه شد.
در جلسه دادگاه مرد م تجاوز یکی از زنانی که در غیاب شوهرش مورد تجاوز قرار گرفته است پیش روی قضات قرار گرفت و در حالیکه هنوز می ترسید و گریه می کرد گفت: اوایل شهریور ماه سال گذشته حدود ساعت 5 بعد از ظهر بود که زنگ درواحد آپارتمانمان به صدا درآمد. در اصلی را همسایه طبقه پایین که پیرزنی تنها است باز کرده بود وقتی جلوی در رفتم مردی قوی‌هیکل و چهارشانه‌ای را دیدم که خود را مأمور اداره برق معرفی کرد و گفت که برق واحد ما اتصالی پیدا کرده و باید آنرا چک کند من از این مرد خواستم با مدیر ساختمان بیاید که وی با ذکر نام مدیر ساختمان گفت ایشان الان با یکی از همکارانم در طبقه پایین مشغول چک کردن سیستم برق سایر واحدها هستند لطفا شما کنتور برق را قطع کنید و مجددا آن را وصل کنید. من این کار را انجام دادم و این مرد دوباره از من خواست که دو شاخه یخچال را از برق درآورم و مجددا آن را وصل کنم.
وی افزود:من کمی شک کردم اما از آنجا که این مرد اسم مدیر ساختمان را آورده بود شکی که داشتم برطرف شد. دوباره به سمت در رفتم و از این مرد خواستم یا با مدیر ساختمان مراجعه کند و یا منتظر بماند تا 20 دقیقه بعد که همسرم به منزل می‌آید برای رفع اتصالی برق اقدام کند. وی به محض اینکه فهمید من در خانه تنها هستم در را هل داد و با یک چاقوی موکت‌بری که کنار گردن من گذاشته بود دست من را گرفت و گفت که من یک قاتلم و 5 نفر را کشته‌ام و الان آمده‌ام تا یک شنود که در کمد دیواری شما مخفی شده بردارم و بروم.
سپس همانطور که دست من را گرفته بود و چاقو را زیر گردنم گذاشته بود من را به سمت اتاق خواب کشاند و آنجا بود که من به نیت پلید وی پی بردم و هر چه به او التماس کردم و او را قسم دادم گفت که من کسی را نمی‌شناسم و اگر حرفی بزنی تو را مانند دیگران می‌کشم. این مرد به من تجاوز کرد و با تهدید من خانه ام را ترک کرد.
بنابه این گزارش،مرد تجاوز در جلسه محاکمه خود را بی گناه خواند و این در حالی بود که وی دوسابقه مشابه نیز داشته و با سپردن وثیقه در آزادی بسر می برد.
این گزارش حاکیست،مرد متجاوز به ایستگاه مجازات رسیده است و باید تاوان سنگینی بپردازد. برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

اخبار زیر را از دست ندهید:

عکس های اقدام وقیحانه پدرخوانده با دختر پرورشگاهی/داماد تحمل نکرد

مرد بی نوا زنش را در وضعیت بد به همراه 3 مرد در باغ دید / زنش با دوست پسر دوران دانشجویی قرار داشت

خفه کردن اشتباهی پسر بچه 2 ساله قبل از جشن تولد+عکس

همخوابی های بی رحمانه تازه عروس با دوست مجرد داماد / او هر شب میهمان خانه ما بود!

فحاشی به زنان بخاطر نوع پوشش/ 12 نوجوان خاطی روانه زندان شدند

کدخبر: 224317 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟