همخوابی شوم پلیس قلابی با دختر18 ساله / این مرد همزمان با مادر این دختر نیز ارتباط داشت

این اقدام بیشرمانه در تهران رخ داد و مرد م تجاوز با کیفرخواست سنگین در دو بخش دادگاه کیفری بخاطر تجاوز و در دادسرای امور جنایی با اتهامات آدم ربایی مسلحانه و حمل سلاح در نقش پلیس تحت تعقیب قضایی است.
مادر جوان الهه در ادعاهای هولناکی گفت: بعد از طلاق با دخترم در تهرانپارس زندگی می کنیم، خودم از راه فروختن لباس و اجاره کردن غرفه، خرج زندگی را در می‌آورم، تا اینکه خسرو با من آشنا شد او خودش را پلیس و سروان معرفی کرد و چون ظاهر فریبنده و سلاح و دستبند داشت باور کردم و او را وارد حریم زندگی ام کردم.
وی ادامه داد: مدتی نگذشته بود که دیدم رفتارهای مرموزی دارد بخاطر همین رابطه ام را با او قطع کردم و از الهه خواستم جواب تماس های خسرو را ندهد اما این دختر گوش نداد و سر قراری که با او گذاشته بود رفت و مارا بیچاره کرد.
الهه نیز گفت: خسرو با من تماس گرفت و گفت می‌خواهد مرا ببیند، من به سر قرار رفتم و پس از اینکه سوار ماشینش شدم، با تهدید اسلحه و زور من را به خانه خود برد؛ زمانیکه به خانه‌اش رسیدیم به او گفتم که می‌خواهم از آنجا خارج شوم اما او نپزیرفت و من را مورد آزار و اذیت قرار داد.
خسرو که متاهل است در دفاع از خود گفت: آن روز همسرم سر کار بود، ارتباط با الهه را قبول دارم اما او را با زور به خانه‌ام نبردم و اگر او را با زور به خانه‌ام برده بودم، همه اهالی ساختمان این موضوع را می‌فهمیدند. برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

اخبار زیر را از دست ندهید:

«دزد حرفه ای» هنگام فرار با شلیک پلیس از پای در آمد

داخل پراید و به زور عروسم کرد

پسر بچه 10 ساله به قَتل غیر عمد یک کودک محکوم شد+عکس

دستگیری سه برادر به جرم آزار و اذیت طعمه هایشان/ فیلمبرداری از صحنه آزار و اذیت +عکس

اقدام هولناک 3 مرد با مستاجر یک انبار بزرگ در تهران






اخباری که شاید از دست داده باشید:

ازدواج شوم با مادرزن + عکس

فیلم لحظه کتک کار ی وحشیانه 2 دختر در خیابان+تصاویر

شوهرم را دست در دست یک زن در نزدیک خانه دیدم / فیلم لحظه حمله به شوهر هوس باز در خیابان / زن دستگیر شد+ تصاویر

شوهر بی نوا در اتاق خواب را به روی همسر و مرد غریبه قفل کرد / دوستان مرد کثیف زودتر از پلیس رسیدند و...

کدخبر: 224216 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟