دعوای خونین 2 چوپان راز قاتل یک زن را بر ملا کرد

به گزارش رکنا، سرهنگ "ماشاالله ملایی" گفت: ماجرا یکی از قتل ها که در اوایل خردادماه سال جاری به وقوع پیوست چنین بود که دو نفر چوپان در ارتفاعات بخش ساردوئیه بر سر مرتع چرای دام مشاجره ی لفظی پیدا می کنند که این مشاجره نهایتا به نزاع ختم می شود.
وی افزود: در این نزاع یکی از طرفین بدون کنترل خشم با یک قبضه سلاح شکاری اقدام به تیر اندازی و مجروح کردن طرف مقابل می کند و از صحنه متواری می شود.
ملائی بیان داشت: پس از اعلام این نزاع به مرکز فوریت های پلیسی 110 بلافاصله نیروهای انتظامی و امدادی برای بررسی موضوع به محل اعزام شدند و فرد مصدوم را برای مداوا به مراکز درمانی منتقل کردند اما متاسفانه مضروب به علت بعد مسافت و خونریزی شدید در بین راه جان خود را از دست داد.
وی اضافه کرد: با بررسی و تحقیقات ماموران انتظامی در صحنه جرم و همچنین جمع آوری اظهارات شاهدان و اهالی منطقه در نهایت هویت شخص ضارب شناسایی و دستگیری وی در دستور کار قرار گرفت.
فرمانده انتظامی جیرفت گفت: از آنجا که قاتل در لحظات اولیه پس از وقوع قتل سریعا به استان های همجوار متواری شده بود و محل اختفای خود را به صورت مداوم تغییر می داد و هیچ سرنخی از خود باقی نگذاشته بود، اقدامات پلیسی برای شناسایی و دستگیری وی زمان بر شد، اما اکیپی مجرب از کارآگاهان پلیس آگاهی همچنان روند پیگیری پرونده را زیر نظر داشتند.
وی افزود: با این تفاسیر کارآگاهان پلیس با انجام اقدامات فنی و پلیس و پس از گذشت حدود 2 ماه تلاش شبانه روزی موفق به شناسایی مخفیگاه این قاتل متواری شدند و روز گذشته با هماهنگی قضایی در عملیاتی ضربتی و غافلگیرانه وی را دستگیر کردند.
سرهنگ ملائی با بیان این که متهم به بزه انتسابی اعتراف کرده است، گفت : در بازرسی از محل اختفای وی دو قبضه سلاح شکاری غیر مجاز کشف شد.
وی خاطر نشان کرد: در بررسی از سوابق متهم مشخص شد نامبرده در سال 1387 نیز اقدام به قتل عمدی خانمی کرده است.
فرمانده انتظامی جیرفت در پایان با اشاره به تحویل متهم به مقام قضایی خاطرنشان کرد: ضعف اعتقادات دینی و فقدان مهارت های لازم در کنترل خشم منجر به بروز این اتفاقات شوم شده است که باید با اقدامات و آموزش های اجتماعی به دنبال رفع آن باشیم. برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 99277 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟