دستگیری سارق خانه با سرویس طلا 25 میلیونی در جیب اش

سرهنگ "رجبعلی رزمجوئی" گفت: در پی وقوع چند فقره سرقت منزل در شهر کازرون، موضوع در دستور کار ویژه کارآگاهان پلیس آگاهی قرار گرفت.
وی اظهار کرد: با کار اطلاعاتی و بررسی فیلم های مربوط به صحنه های سرقت منزل، یک نفر سارق منزل شناسایی و رفت و آمد متهم تحت کنترل کامل قرار گرفت تا اینکه در لحظه فروش طلاجات مسروقه در بازار طلا فروشان کازرون دستگیر و یک سرویس کامل طلاء مسروقه به ارزش 250 میلیون ریال از وی کشف شد.
فرمانده انتظامی شهرستان کازرون افزود: پس از دستگیری متهم، از منزل وی بازرسی و انواع وسایل منزل مسروقه از جمله یک سرویس کامل طلا، سه دستگاه لب تاب، دو دستگاه آیفن تصویری، شش دستگاه تلفن همراه، دو دستگاه تب لت، چهار دستگاه تلفن رومیزی، دو دستگاه ماشین اصلاح و حدود 300 قلم وسایل خرد کشف شد.
سرهنگ رزمجوئی با اشاره به شناسایی دو نفر از مالباختگان، گفت: در بازجویی های صورت گرفته سارق به هر دو فقره سرقت منزل اعتراف کرد.
وی از شهروندان در خواست کرد: حتی الامکان از خالی گذاشتن منزل خودداری و برای اطمینان بیشتر بر روی دیوارها، کلیه پنجره ها و نقاط مختلف قابل نفوذ مانند نورگیر ، پاسیو و ... حفاظ محکم و مقاوم نصب کنند و در صورت تغییر مکان سکونت توپی قفل درب های ورودی را تعویض کنند.
فرمانده انتظامی شهرستان کازرون همچنین توصیه کرد: از بازگذاشتن درب ورودی منزل در طول شبانه روز خود داری و قفل درب ورودی به نحوی نصب شود که قسمت توپی آن هم سطح بدنه باشد یا اینکه لوله ای را که طول آن کوتاه تر از طول کلید باشد به دور آن جوش دهیم و با این کار مانع از سرقت منزل خود به روش توپی زنی شویم. برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 99276 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟