دوئل مرگبار دو مرد کارتن خواب در خرابه شیشه ای+عکس بازسازی

رسیدگی به این پرونده از بهمن ماه سال 93 به دنبال کشته شدن یک مرد کارتن خواب در خیابان قلعه مرغی تهران در دستور کار پلیس قرار گرفت. شواهد نشان می داد این مرد با ضربه های چوب به سرش از پای درآمده است. پلیس به تحقیق پرداخت و یکی از اهالی به ماموران گفت مرد کارتن خواب را می شناسد او ابراهیم نام دارد و بیشتر اوقات با دوست صمیمی اش به نام اکبر دیده می شد.
با اطلاعاتی که این مرد به پلیس داد اکبر 44ساله بازداشت شد. وی سعی داشت خودش را بی اطلاع از ماجرای کشته شدن دوستش نشان دهد اما به ناچار لب به اعتراف گشود و به قتل اعتراف کرد.
وی در تشریح جزییات ماجرا گفت: 15سال پیش به خاطر رفاقت با دوستان معتاد به دام اعتیاد افتادم.زندگی بدی نداشتم امارفته رفته شغلم را از دست دادم و ناچار شدم خانه ام را بفروشم به همین خاطر همسر و دو فرزندم مرا رها کردند و من کارتن خواب شدم. هفت ماهی بود که با ابراهیم دوست شده بودم و با هم در یک خرابه زندگی می کردیم.
وی ادامه داد:چون گاهی اوقات سراغ پسرم می رفتم و از او پول می گرفتم بیشتر اوقات ابراهیم پول موادی را که با هم کشیده بودیم به من نمی داد. آخرین بار هم سر همین موضوع با هم درگیر شدیم و من سیلی به صورتش زدم. او به من ناسزا گفت و من که در توهم شیشه بودم با چوبی که در گوشه خیابان افتاده بود چند ضربه به سر ابراهیم زدم. وقتی او غرق خون روی زمین افتاد ترسیدم و فرار کردم.
چون خیابان خلوت بود و کسی مرا ندیده بود فکر نمی کردم که پلیس به من مشکوک شود.
به دنبال بازسازی صحنه جرم پلیس اولیای دم را نیز شناسایی کرد و آنها درخواست دیه را مطرح کردند و گفتند از خونخواهی گذشت می کنند.
به گزارش خبرنگار رکنا،قرار بود دیروز اکبر در شعبه دوم دادگاه کیفری یک استان تهران به ریاست قاضی امین مقدم زهرا و با حضور دو قاضی مستشار محاکمه شود اما این جلسه به خاطر غیبت وکیل مدافع به روزهای آینده موکول شد. برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.


کدخبر: 99255 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟