کلاهبردار دو میلیاردی در دام کاراگاهان پلیس کرمان.

سرهنگ "یدالله حسن پور " در گفت و گو با خبرنگاران گفت :در پی وقوع یک فقره کلاهبرداری، پرونده ای به دایره مبارزه با جعل و کلاهبرداری پلیس آگاهی استان ارجاع داده شد .
وی بیان داشت : از این رو کاراگاهان پلیس کرمان با توجه به حساسیت موضوع تحقیقات خود را آغاز کردند ،و به این نتیجه رسیدند که فردی اقدام به فروش مال غیر و کلاهبرداری کرده است .
حسن پور گفت : این کلاهبردار با اعمال متقلبانه خود اقدام به فروش خودرو و زمین که متعلق به اشخاص دیگر بود را به شهروندان می کرد.
وی اضافه کرد : از این رو ماموران پلیس آگاهی با انجام یکسری اقدامات فنی و اطلاعاتی مخفیگاه متهم را شناسایی و وی را دستگیر کردند .
حسن پور با اعلام اینکه متهم به 2 میلیارد و 400 میلیون ریال کلاهبرداری از شهروندان اعتراف کرده است افزود: متهم ساکن یکی از شهرستان های استان می باشد و تحقیقات کاملتری در مورد کلاهبرداری های مشابه در دست بررسی است .
رئیس پلیس آگاهی در پایان از شهروندان خواست تا معاملات ملکی خود را در محل هایی که به همین منظور تاسیس شده اند انجام داده و از انجام معاملات مشکوک و خارج از عرف خوداری و از انجام معامله با سند های دست نویس و مخدوش شده خودداری کنند. برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 98959 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟