انهدام باند سرقت مسلحانه از خانه ها در درگیری با پلیس

سرهنگ سید محمد صالحی گفت: در پی وقوع سرقت -مسلحانه" یک خانه توسط یک باند چهار نفره در شهر اهواز، موضوع بلافاصله جهت رسیدگی در دستور کار پلیس قرار گرفت.
این مقام انتظامی بیان داشت: کارآگاهان پلیس با انجام تحقیقات گسترده پلیسی و بررسی شیوه و شگرد سرقت های صورت گرفته، موفق به شناسایی سارقان مسلح در شهر اهواز شدند.
وی با بیان اینکه ماموران پلیس آگاهی استان با همکاری ماموران انتظامی شهرستان اهواز، پس از شناسایی و تعقیب سارقان، که با یک دستگاه خودرو پژو 405 نوک مدادی در یکی از مناطق شهر اهواز در حال تردد بودند، افزود: سارقان که خود را در محاصره پلیس دیدند با رها کردن خودرو و تیراندازی به سوی ماموران، اقدام به فرار کردند.
جانشین فرمانده انتظامی استان خوزستان تصریح کرد: ماموران با تدابیر هوشمندانه در یک اقدام ضربتی با محاصره کردن محل اختفای آنها، موفق شدند چهار سارق مسلح را دستگیر کنند و از آنها یک قبضه اسلحه جنگی به همراه 46 فشنگ، دو قبضه سلاح سرد و یک دستگاه خودرو کشف کردند.
سرهنگ صالحی در پایان با اشاره به ابراز رضایت و خوشحالی مالباخته ها از اقدام قاطع پلیس، تاکید کرد: نیروی انتظامی استان خوزستان در برخورد با افرادی که باعث بروز نا امنی و ایجاد بی نظمی در جامعه می شوند از هیچ تلاش و کوششی دریغ نخواهد کرد و به مخلان نظم و امنیت اجازه جولان نخواهد داد. برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 98943 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟