حلقه 11 مست برای بازی مرگ یک جوان / پلیس کرمان چاقو به دست ها را دستگیر کرد

بازپرس شعبه 3 بازپرسی دادسرای عمومی و انقلاب کرمان روز یکشنبه در حاشیه بازسازی صحنه جرم این قتل گفت: تعداد 11 نفر از جوانان شامگاه 16 تیرماه در پارک مطهری شهر کرمان حین بازی ابداعی خود با عنوان «چاقوبازی» براساس مشاجره لفظی یک نزاع دسته جمعی را رقم زدند.
ایمان شهسواری افزود: بازی ابداعی به این صورت بوده که این افراد به صورت حلقه ای می نشستند و چاقوهای خود را به بالا پرتاب می کردند و چاقوی هر کسی که با نوک به زمین نمی افتاد وی در این بازی باقی می ماند و مابقی حذف می شدند.
وی بیان کرد: از آنجا که تمامی این افراد چاقو به همراه داشته و از سوی دیگر به دلیل مصرف مشروبات الکلی در حالت عادی نبودند ، زمینه بروز جرم به خوبی بین آنها وجود داشت.
وی با بیان اینکه تعدادی از این افراد تلاش کردند تا طرفین درگیری را از هم جدا کنند گفت: تمامی جوانان شرکت کننده در این نزاع از خانواده هایی با سطح فرهنگی پایین بودند و به همین دلیل مقتول، اقدام به فحاشی کرده و این موضوع موجب تداوم درگیری شده بود.
بازپرس شعبه سوم بازپرسی دادسرای عمومی و انقلاب کرمان اظهار کرد: قاتل با یک ضربه به قسمت بالای بدن مقتول - حوالی استخوان ترقوه - وی را کشته است.
وی با اشاره به اینکه قاتل پس از وقوع قتل از صحنه متواری شده بود گفت: تمامی شرکت کنندگان در این نزاع تا 72 ساعت پس از درگیری، دستگیر شدند.
شهسواری خاطرنشان کرد: مقتول در صحنه جرم و قبل از رسیدن به مراکز درمانی جان خود را از دست داده است.
وی گفت: سه نفر از این جوانان در بروز این حادثه نقشی نداشته و بلافاصله پس از شروع درگیری محل را ترک کرده و دخالت مستقیم در نزاع نداشته اند که این افراد به زودی آزاد خواهند شد.
وی افزود: قاتل این پرونده جوانی 22 ساله است که به قتل اعتراف و در بازسازی صحنه قتل نیز شرکت کرده است. برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 98747 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟