دردسر وسوسه هوس آلود برای دو جوان که گوشی سرقتی یک دختر را خریده بودند+عکس

فرمانده انتظامی مشهد با اعلام این خبر گفت: دختر جوانی روز گذشته در تماس با پلیس 110 از ماموران پلیس به خاطر سرقت گوشی تلفن همراهش تقاضای کمک کرد.
سرهنگ محمد بوستانی افزود: این دختر جوان پس از دقایقی به کلانتری 29 شیرازی مشهد مراجعه کرد و اظهار داشت در یکی از مراکز شلوغ و پرتردد تجاری ، هنگامی که سرگرم خرید بوده ،فرد یا افرادی گوشی تلفن همراهش را به سرقت برده اند.
وی گفت: دزدان در تماسی که مالباخته با شماره تلفن همراه خود برقرار می کند وسوسه شده و به این دختر جوان پیشنهاد دوستی می دهند و قرار ملاقلات می گذارند. تیم دایره آگاهی کلانتری شیرازی با دریافت این گزارش بلافاصله به محل اعزام و دو سارق جوان را در حالی که گوشی سرقتی در دست شان بودند شناسایی و دستگیر کرد.
فرمانده پلیس مشهد گفت: دو متهم که دانش آموز هستند و هیچ گونه سابقه کیفری ندارند در تحقیقات اولیه پرونده اظهار داشتند گوشی تلفن را از شخصی غریبه خریداری کرده و هنگامی که دختر جوان به این شماره تلفن زنگ زده ، با شنیدن صدای او تحت تاثیر احساسات خود قرار گرفته و می خواستند گوشی را به مالباخته تحویل دهند.
سرهنگ محمد بوستانی با اشاره به این مطلب که تحقیقات درباره ادعای دو پسر جوان ادامه دارد به شهروندان توصیه کرد هنگام مراجعه به اماکن شلوغ و پرتردد و مراکز خزرید ، تفریح یاورزش مراقبت بیشتری از وسایل همراه و به خصوص گوشی تلفن خود داشته باشند .
وی همچنین گفت: شهروندان عزیز همچنین در مورد خرید گوشی تلفن همراه نیز حتما به مراکز فروش مجاز مراجعهه کنند و فریب افراد دوره گرد و دستفروش را نخورند چون خرید گوشی های تلفن همراه مسروقه ، با آن که قابل ردیابی است ، فرد خریدار به عنوان مالخر اموال سرقتی تحت تعقیب و پیگرد قانونی قرار می گیرد.

کدخبر: 87640 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟