دستگیری سارق ۴۰۰ میلیونی طلافروشی

سرهنگ خسرو احمدی گفت: در پی سرقت از یک طلافروشی در یکی از استان های کشور و فرار سارق به یکی از محلات شهرستان خمینی شهر دستگیری وی در دستور کار ماموران پلیس آگاهی قرار گرفت.

وی افزود: ماموران با انجام یکسری کارهای تخصصی و اطمینان از حضور سارق در منزل پدری و پس از هماهنگی با مقام قضائی به محل اعزام شدند.

سرهنگ احمدی بیان داشت: متهم در یک عملیات غافلگیرانه دستگیر شد و به سرقت از یک مغازه طلافروشی در یکی از استان های کشور اعتراف کرد.

احمدی تصریح کرد: در بازرسی از منزل پدری متهم، چهار کیلو و ۲۰۰ گرم طلا به ارزش ۴۰۰ میلیون و ۵۳۶ هزار تومان و ۱۴۴ عدد سکه پارسیان کشف شد.

این مقام انتظامی ضمن اشاره به این که در این خصوص یک نفر مالخر اموال مسروقه نیز دستگیر شد، ادامه داد: برای سارق، پدر سارق و مالخر اموال نیز پرونده تشکیل شد و هر سه متهم جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی تحویل داده شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان خمینی شهربه طلافروشان توصیه کرد: مغازه خود را به سیستم های پیشرفته و به روز پیشگیری از سرقت مجهز کنید و از افرادی که خود را وابسته به ارگان ها و ادارات دولتی معرفی می کنند، کارت شناسایی معتبر درخواست کنید و موارد مشکوک را به سرعت با ۱۱۰ در میان بگذارید. برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 87531 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟