این 5مرد دزدان روستاهای مشهد بودند/ اعتراف به سرقت 60نیسان و پراید +عکس

به گزارش رکنا،سرهنگ "حمید رزمخواه" رئیس پلیس آگاهی خراسان رضوی ‌در تشریح این خبر گفت: در پی سرقت چند نیسان دوگانه سوز در روستاهای حوزه غرب شهر مشهد تیمی از پلیس آگاهی برای بررسی موضوع وارد عمل شدند.
وی افزود: کارآگاهان پس از بررسی اظهارات تعدادی از مالباختگان و بررسی جغرافیایی زمانی و مکانی سرقت ها تحقیقات گسترده ای را در این رابطه شروع کردند.
وی اظهار داشت: تیم رسیدگی کننده پرونده پس از چندین روز تحقیقات گسترده میدانی با استفاده از شیوه های نوین پلیسی یکی از سارقان را کهدزدی سابقه دار به نام علی است را شناسایی کردند.
سرهنگ رزمخواه تصریح کرد: ماموران پلیس با کنترل نامحسوس مظنون و جمع آوری مستندات و مدارک کافی با هماهنگی قضایی مخفیگاه او در را در خیابان شهید چمران به محاصره خود در آوردند و در اقدامی ضربتی او و دیگر همدستش به نام رضا را در حال استراحت دستگیر کردند.
وی گفت: در بازرسی از مخفیگاه متهمان تعداد زیادی قطعات اوراق شده خودروهای نیسان و پراید از قبیل 17 منبع گاز خودرو، رینگ، لاستیک، ضبط، باند، جک و زاپاس و ... را کشف کردند.
رئیس پلیس آگاهی خراسان رضوی عنوان داشت: دزدان در بازجویی های علمی کارآگاهان اداره مبارزه با سرقت خودرو به 60 سرقت خودروهای پراید و نیسان دوگانه سوز در روستاهای حوزه غرب شهر مشهد اعتراف کردند.
وی ادامه داد: در بازجویی ها مشخص شد این افراد پس از باز کردن منبع گاز و تعدادی از قطعات خودرو آنها را به سه مالخر در محدوده میدان امام حسین(ع) خیابان نخریسی و چمن می فروختند که پلیس با اطلاعات به دست آمده افراد مالخر را نیز در عملیات های مجزا دستگیر و مقادیری زیادی قطعات اوراق شده خودرو از مخفیگاه آنها کشف کرد.
سرهنگ رزمخواه در پایان به رکنا گفت: در این خصوص پرونده مقدماتی به همراه متهمان به دادگاه ارسال و بنا به احکام صادره هر پنج متهم جهت تحقیقات تکمیلی در بازداشت پلیس آگاهی هستند.

برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 86443 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟