تدریس خصوصی بهانه‌ای برای کلاهبرداری از پدر و مادرها

علی حسینی فرمانده پلیس مسجد سلیمان گفت: در پی گزارشی مبنی بر اغفال خانواده‌ها توسط یک جاعل و کلاهبردار در شهرهای لالی و ادیکا مراتب به صورت ویژه در دستور کار مأموران پلیس آگاهی مسجد سلیمان قرار گرفت و در اقدام های فنی پلیس مرد 42 ساله‌ای که با اقدام‌های متقلبانه خود و فریب برخی خانواده‌ها به بهانه آموزش علوم قرآنی و اقدام‌های خیرخواهانه و اعزام کودکان آنها به مراکز درمانی برای درمان اقدام به سوءاستفاده مالی می‌کرد، شناسایی شد و در حالی که 7 کودک همراه او بودند دستگیر شد و تحت بازجویی قرار گرفت.
سرهنگ حسینی در ادامه افزود: این شیاد با داشتن 38 سابقه کیفری در سطح کشور در شهرهای دامغان، قم و تهران در نقش مربی قرآن بدون هیچ مجوزی و با استفاده از اوراق و عناوین جعلی، با داشتن مدرک سوم دبستان اقدام به اغفال خانواده‌ها می‌‌کرد و با این عمل با استفاده‌های سوء راهی برای کسب شهرت و کسب درآمد خود می‌کرد. این مقام پلیسی در پایان از خانواده‌ها خواست از اعتماد بی‌جا به افراد به ظاهر خیرخواه بشدت اجتناب کنند و فرزندان خود را به مراکز با مجوز رسمی هدایت کنند.
علی ادبی دادستان مسجد سلیمان نیز با تأیید موضوع اعلام کرد مجرم هم اکنون با قرار بازداشت به زندان این شهر معرفی شد. این مرد در حالی بازداشت شد که به بهانه معرفی 7 کودک به مراکز درمانی این بچه‌ها را به همراه داشت.

کدخبر: 73506 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟