ربودن یک زن توسط  2 مرد شمشیرزن در مشهد + عکس

گروگان زن جوانی است که به خاطر اختلاف‌های جدی خانوادگی از همسرش به نام حمید جدا شد و با برعهده گرفتن حضانت فرزندش به خانه پدری خود برگشت.

مرد جوان نیز با توجه به اتهامی که در یک پرونده قتل متوجه او بود دستگیر و مدتی زندانی شد.

زن جوان یک سال پیش با مردی جوان آشنا شد. آنها با هم ازدواج کردند و همین کافی بود تا سر و کله همسر سابقش پیدا شود.

حمید با آزادی از زندان و اطلاع از این که همسر سابقش به عقد مردی درآمده است بشدت عصبی شده بود.

مرد جوان با همدستی چند دوست شرور خود به خانه پدرزن سابقش رفت. او و دوستانش با عربده کشی و تهدید شمشیر و چاقو ، زن جوان را ربودند و او را به خانه‌ای در یکی از محلات مشهد بردند.

زن جوان پس از چند ساعت موفق شد از آن خانه فرار کند، اما حمید و دوستانش متوجه شدند و به تعقیب او پرداختند. آنها زن جوان را دوباره با تهدید و توسل به زور سوار خودرو کرده و با خود بردند.

پدر این زن جوان که دچار ترس و اضطراب زیادی شده بود موضوع را به داماد خود اطلاع داد.

فرمانده پلیس خراسان رضوی گفت: مردی 31 ساله با مراجعه به کلانتری 17 مشهد اظهار داشت شوهر سابق همسرش با همدستی دوستان شرور خود همسرش را ربوده‌اند.

سرتیپ بهمن امیری مقدم افزود: با توجه به اهمیت موضوع تحقیقات پلیسی بلافاصله آغاز شد و مأموران پلیس با هدایت سرهنگ بوستانی، فرمانده پلیس مشهد مجرم اصلی پرونده و یکی از همدستانش را ردزنی و دستگیر و زن جوان را از چنگ آنان رها کردند.

وی با اشاره به این مطلب که دو مجرم پرونده با تشکیل پرونده آدم‌ربایی به مراجع قضایی معرفی و راهی زندان شدند، گفت: تحقیقات در این پرونده ادامه دارد.

زن جوان پس از ارزیابی در حالی که نگرانی در چهره‌اش موج می‌زد، گفت: چند سال با این مرد زندگی کردم و خیری از او ندیدم. طلاقم را گرفتم و جان خودم و بچه‌ام را آزاد کردم اما دوباره دست از سرم برنداشت. او و دوستانش مرا ربودند، من از آن خانه فرار کردم. با عجله می‌خواستم خودم را به مغازه همسرم برسانم و از او کمک بگیرم اما حمید و دوستانش مرا پیدا کردند. با زور و تهدید دوباره سوار خودرویشان شدم.

وی افزود: شوهر سابقم می‌گفت فردا تو را به محضر می‌برم و باید دوباره به عقدم در بیایی. من شوهر دارم و از طرفی به هیچ عنوان حاضر نیستم دوباره با او زندگی کنم.

کدخبر: 73473 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟