مرگ مرموز پسر 3 ماهه و دستگیری مظنون 33 ساله

پس از مرگ این کودک 3 ماهه افسر مسئول پرونده با بازداشت یک مرد 33 ساله اهل «بورنموث»(Bournemouth) بررسی این قتل هولناک را آغاز کردند. به گزارش ایندیپندنت، پلیس از امدادگران خواست برای منتقل کردن جسد این کودک که در جاده «کاریسفورت»(Carysfort) پیدا شد، برانکارد همراه داشته باشند. پلیس، همچنین به امدادگران اطلاع داد که این نوزاد «جراحات جدی» دارد. کودک به بیمارستان سلطنتی «بورنموث» برده شد و بعد از آن برای کارهای تخصصی‌تر به بیمارستان عمومی «ساوت‌همپتون» منتقل شد. پزشک متخصص پلیس «دورست» گفت: "مرگ این نوزاد پسر در ساعت 05:10 صبح روز شنبه اتفاق افتاده است.

پلیس «دورست»(Dorset) در حال بررسی قتل یک کودک سه ماهه است و ماموران پلیس یک مرد 33 ساله را در این رابطه بازداشت کرده‌اند.کارآگاه «ریچارد دیکسی»(Richard Dixey)، از تیم تحقیقات جرم و جنایت در ارتباط با این پرونده قتل گفت: "من تایید می‌کنم که مرگ غم‌انگیز این پسر بچه مشکوک است و بررسی‌ها تحت عنوان قتل انجام خواهد شد". پزشکی قانونی کالبدشکافی را برای یافتن علت مرگ و پیداکردن سرنخ‌های دیگر از هفته آینده آغاز خواهد کرد.
کارگاه پلیس افزود: "از مردم و رسانه‌ها می‌خواهم حریم خصوصی این خانواده را با توجه به شرایط سخت این خانواده رعایت کنند". در این راستا پلیس طی اطلاعیه‌ای از مردم خواسته است هرکسی که در این رابطه اطلاعاتی دارد با مراکز پلیس تماس بگیرد.

کدخبر: 73017 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟