دستگیری سارقان 60 میلیون تومانی از داروخانه

به گزارش پلیس، سرهنگ "رضا زارعی" گفت : به دنبال شکایت یک پزشک مبنی بر اینکه از داروخانه او واقع در یکی از خیابان های شهر همدان مقادیری داروی خارجی، شیرخشک و وجه نقد به ارزش 60 میلیون تومان سرقت شده ، بلافاصله رسیدگی به این موضوع در دستور کار کارآگاهان مجرب اداره مبارزه با سرقت پلیس آگاهی استان قرار گرفت.

وی افزود:کارآگاهان به همراه شاکی ،دوربین های داروخانه را مورد باز بینی دقیق قرار دادند و مشخص شد فردی که همسر یکی از کارکنان آن قسمت بوده با تهیه ریموت و کلید ،اقدام به سرقت کرده است.

زارعی در ادامه گفت: مراتب سرقت بلافاصله به عرض مقام قضائی رسید ولی با توجه به اطلاع متهم از موضوع، محل زندگی خود را تخلیه و به محل دیگری نقل مکان کرده بود.

وی بیان داشت:با استفاده از ابزار و سامانه های اطلاعاتی پلیس این یگان ،مخفیگاه نامبرده شناسایی و در یک عملیات از پیش تعیین شده به همراه همسرش دستگیر شد.

این مقام مسئول در ادامه گفت: در بازجوئی های اولیه از متهم و وجود دلائل و مدارک محکمه پسند با صراحت لب به اعتراف گشوده و اعلام داشت که از چند ماه قبل تاکنون پس از کپی کردن ریموت و کلید که در اختیار همسرش بوده ، وارد داروخانه شده و حدودا"35 مرحله اقدام به سرقت کرده است و اموال مسروقه را پس از انتقال به شهرستان "قروه" کردستان به افراد مختلف فروخته است.

رئیس پلیس آگاهی استان گفت: متهم به همراه پرونده تشکیل شده به دادسرا منتقل وبا دستور قاضی روانه زندان شد.

کدخبر: 72408 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟