پایان بازیگری بالیودی 2 دزد با سلام زندان + عکس

روز 15دیماه امسال زنی با مراجعه به کلانتری 144 جوادیه تهرانپارس به ماموران گفت: زمانیکه به عنوان مسافر از بومهن به مقصد سه راه تهرانپارس سوار یک خودروی پژو پارس شدم از سوی دوسرنشین آن مورد حمله قرار گرفته و آنها با تهدید چاقو به سرقت طلا و جواهرات، گوشی تلفن همراه و دیگر اموال همراه من دست زدند.

ماجرای این زورگیری با دستور بازپرس شعبه ششم دادسرای ناحیه 34 تهران در برابر ماموران پایگاه چهارم پلیس آگاهی تهران قرار گرفت .

در این مرحله زن مسافر به کارآگاهان گفت:" ساعت 19 غروب بود در طول مسیر، سرنشین خودرو به سمت صندلی عقب متمایل شد و با تهدید چاقو و ضرب و شتم اقدام به بریدن 9 النگوی طلا، سرقت یک انگشتر طلا، مدارک شناسایی، عابر بانک و گوشی تلفن همراه از من کرد و سرانجام مرا در بزرگراه شهید زین الدین از ماشین به بیرون پرتاب کرده و گریختند.

کارآگاهان با توجه به ادعاهای این زن مبنی بر اینکه دزدان اقدام به گرفتن رمز عابر بانک وی کرده اند و برداشت دو میلیون و 500 هزار تومان پول داخل آن کرده اند تراکنش مالی حساب زن مسافر تحت بررسی قرار گرفت و کارآگاهان اطلاع پیدا کردند که زورگیران ساعت 21 همان شب سرقت اقدام به برداشت همه پول داخل حساب در قالب خرید لباس و کفش کرده اند .

با شناسایی یک مرکز خرید پوشاک در منطقه شمیران نو، کارآگاهان به این محل مراجعه و در بررسی تصاویر بدست آمده از دوربین های مداربسته و همچنین اظهارات فروشنده ی مغازه موفق به شناسایی تصاویر دو جوان 30 ساله شدند که با یک پراید نوک مدادی به مغازه مراجعه و اقدام به خرید لباس کرده بودند.

آخرین صاحب پراید نوک مدادی به نام سعید 31 ساله در شهر جدید پردیس فاز یک شناسایی شد و زن مسافر با دیدن عکس وی ادعا کرد سعید راننده خودرو بوده است.

کارآگاهان نیز با مراجعه به مخفیگاه ای دزد او را دستگیر کردند و در زمان دستگیری سعید، جوان همسن و سال دیگری به نام امید نیز در مخفیگاه سعید حضور داشت که با دیدن ماموران خواست فرار کند که به دام افتاد.

هر دو زورگیر پس از مواجهه حضوری با زن مسافر زورگیری و سرقت طلا و جواهرات را به گردن گرفت و ادعا کردند طلا و جواهرات را به ارزش سه میلیون و 500 هزار تومان به طلافروشی در منطقه شمیران نو فروخته اند که با شناسایی مغازه طلافروشی، کارآگاهان سراغ وی رفتند و این مرد

بازداشت شد و به ماموران گفت: سعید به مغازه ام مراجعه کرد و با حالتی گریان اظهار داشت که مادرش در بیمارستان بستری است وبرای انجام عمل جراحی نیاز به پول دارد، وی وعده داد که کاغذ خرید طلا و جواهرات را نیز می آورد و او مرتب گریه می کرد من نیز از روی دلسوزی، طلاها را به قیمت واقعی آنها خریداری کردم ".

در ادامه رسیدگی به پرونده و اعتراف دو زورگیر به زورگیری و سرقت از مسافران در مناطق شرق تهران بویژه در مسیر تهران - پردیس و بالعکس، شناسایی سایر مالباختگان در دستور کارماموران پایگاه چهارم پلیس آگاهی تهران قرار گرفت.

با بررسی پرونده های مشابه، کارآگاهان موفق به شناسایی طعمه های دیگر شدند که به همین شیوه و شگرد هدف زورگیری، تهدید، ضرب و شتم و سرقت قرار گرفته بودند و مشخص شد دزدان سوار بر خودروهای ال 90 ، پژو 206 ، پژو پارس سفید به سرقت هایشان دست می زدند.

در ادامه رسیدگی به پرونده و با شناسایی زورگیران از سوی گروه دیگری از مالباختگان سعید و امید مجبور شدند تا به زورگیری از رهگذران و عابران پیاده نیز اعتراف کنند.

یکی از این مالباختگان به کارآگاهان گفت: " روز 26 آذزر ماه امسال، در اتوبان شهید صیاد شیرازی ومسیر شمال به جنوب به صورت پیاده در حال تردد بودم که یک خودروی ال 90 نقره ای رنگ با دو سرنشین در مقابل من توقف کرد؛ آنها با تهدید، قمه ای را زیر گلویم گذاشته و اقدام به سرقت گوشی تلفن همراهم کردند".

سرهنگ کارآگاه فخرالدین افراسیابی، رئیس پایگاه چهارم پلیس آگاهی تهران با اعلام این خبر گفت:"از کلیه مالباختگانی که بدین شیوه و شگرد در مناطق مختلف شرق تهران بویژه در محدوده سه راه تهرانپارس، رسالت، حکیمیه، تهرانپارس و نارمک هدف زورگیری قرار گرفتند دعوت می شود تا برای شناسایی دزدان به پایگاه چهارم پلیس آگاهی تهران در سیدخندان، خیابان ابوذر غفاری و جنب کلانتری 120 سیدخندان مراجعه کنند".

کدخبر: 52132 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟