دزد ناشی، جانی فراری شد

ساعت ١٥ بعد از ظهر دوشنبه دهم اسفند ماه امسال ماموران کلانتری ١٦١ ابوذر در تماس تلفنی از ماجرای مرگ مرموز مرد ٧٤ ساله‌ای در خیابان ابوذر، 12 متری جنوبی شهسوار حقیقی، کوچه ٢٩ با خبر شدند و خیلی زود تیمی از ماموران در صحنه حاضر شد.

ماموران با حضور در محل با حلقه تماشاچیان روبرو شدند و پس از عبور از این حلقه، پیکر مردی را دیدند که آسیب زیادی به سر و صورت‌اش وارد شده بود.

بازپرس سعید احمد بیگی همراه تیمی از ماموران اداره ١٠ پلیس آگاهی تهران با تماس ماموران کلانتری برای تحقیقات بیشتر در صحنه جرم حاضر شدند. تحقیقات ابتدایی نشان از آن داشت که مقتول حبیب الله ٧٤ ساله در زمان سنگ کاری متوجه سرقت شده است. یکی از شاهدان حادثه به کارآگاهان گفت: حبیب الله در حال سنگ کاری ساختمان بود که پراید سیاه رنگی در کنارش توقف کرد و پسر جوانی با عجله از خودرو پیاده شد و اقدام به سرقت سنگ فرز جلوی ساختمان کرد. وی افزود: دزد جوان سوار بر خودرویش تصمیم به فرار داشت اما حبیب الله که می‌کوشید مانع فرارش شود، به در خودروی پراید آویزان شد ولی دزد تک رو از فرار منصرف نشد و با سرعت به سمت خودروهای پارک شده و دیوار کوچه رفت که مرد سنگ کار پس از برخورد با خودروها و دیوار کوچه به زمین افتاد.

اهالی محل در تحقیقات پلیسی نیز ادعا کردند که امدادگران اورژانس پس از ٤٥ دقیقه به کمک این پیرمرد آمدند و مرگ وی را تایید کردند.

بنا به این گزارش: تحقیقات پلیسی برای دستگیری دزد تک‌رو و شناسایی علت مرگ حبیب الله در پلیس آگاهی و پزشکی قانونی ادامه دارد.

کدخبر: 21763 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟