ماجراجویی دردسر ساز یک دزد تازه کار

ساعت 9 صبح 26 دی ماه رهگذران خیابان پاستور در حالی‌که فریادهای دزد دزد زن جوانی را می‌شنیدند با صحنه عجیبی روبرو شدند و برای کمک به زن جوان وارد عمل شدند.

زن جوان ترک بند موتور دزدان گوشی موبایلش را محکم گرفته بود تا مانع فرار آنها شود که در این لحظه دزدان موتور سوار کنترل خودشان را از دست دادند و روی زمین افتادند.

یکی از دزدان پس از زمین افتادن با سرعت با پای پیاده فرار کرد اما همدستش که پشت فرمان بود تا خواست راهی برای فرار پیدا کند از سوی رهگذران دستگیر شد و خیلی زود ماموران گشت پلیس در محل حاضر شدند.

این جوان که 18 سال دارد در اعترافات ابتدایی گفت: روز سرقت با سعید برای قیمت گرفتن موتور سنگین به گمرک رفتیم اما چون صبح خیلی زود رفته بودیم مغازه‌ها باز نکرده بودند به همین خاطر در خیابان پرسه می‌زدیم تا اینکه سعید در خیابان پاستور خواست در کنار پیاده رو توقف کنم و با سرعت از موتور پیاده شد و بعد از لحظاتی دیدم زنی در تعقیبش است و زمانی‌که سعید سوار بر موتور شد متوجه دزدی‌اش شدم.

میثم که سعی داشت خود را بی‌گناه معرفی کند و می‌خواست با نقش‌پردازی خود را از جریان سرقت بی‌اطلاع بداند وقتی پیش روی بازپرس نصرتی در شعبه یک دادسرای ناحیه 34 قرار گرفت لب به اعتراف گشود.

وی گفت: نخستین بار بود که با اصرار دوستم پذیرفتم برای هیجان وارد دنیای تبهکاری شوم. روز حادثه سعید دستور داد تا در کنار خیابان پاستور توقف کنم که بعد از لحظاتی دیدم سعید با سرعت به سمتم آمد ودستور حرکت داد اما زن جوان دست بردار نبود و پشت موتور را گرفته بود به همین خاطر چون نمی‌خواستیم به زن جوان آسیبی برسد با سرعت کم حرکت کردیم و روی زمین افتادیم.

وی در پایان گفت: به خاطر هیجان وارد این بازی شدم اما فکر نمی‌کردم این‌قدر زود دستگیر شوم.

بدین ترتیب بازپرس نصرتی دستور داد تا تیمی از ماموران پلیس آگاهی برای ردیابی همدست میثم وارد عمل شوند.

کارآگاهان در این مرحله با توجه به اعترافات پسر جوان به مخفیگاه وی در اسلامشهر رفتنند اما مشخص شد که دزد فراری با دستگیری همدستش به خانه بازنگشته و فراری است.

بنا به این گزارش، تحقیقات پلیسی برای دستگیری سعید 20 ساله از سوی ماموران پلیس آگاهی تهران به دستور بازپرس نصرتی ادامه دارد.

کدخبر: 21730 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟