جادوی سرقت 6 زن و مرد پای منقل و دود + عکس

به گزارش خبرنگارما، دو دزد حرفه‌ای به نام‌های هادی و قدیر از چندی پیش در خانه‌ای دو طبقه واقع در یکی از محله‌های قدیمی مشهد نقشه سرقت‌های شبانه را طراحی و اجرا کردند.

هادی و همسرش به نام مرضیه و قدیر و دخترش در این خانه زندگی می‌کردند. پسر جوان صاحبخانه که مصطفی نام دارد نیز به پاتوق معتادان رفت و آمد می‌کرد و از اعضای باند سرقت بود.

رئیس پلیس مشهد گفت: در پی گزارش سرقت‌های شبانه وسایل داخل خودروهای سواری و سرقت خودرو در منطقه‌ای از مشهد، تیم‌های دایره آگاهی کلانتری شهید آستانه پرست تحقیقات خود را آغاز کردند.

سرهنگ حجت نیک مرام افزود: در اجرای مرحله نخست عملیات ضربتی تشدید مبارزه با سرقت‌های شبانه، مأموران کلانتری شهید آستانه پرست دو عامل اصلی سرقت‌ها را با توجه به سرنخ‌های موجود، چهره زنی و در اقدامی غافلگیرانه دستگیر کردند.

وی گفت: هادی و قدیر که در برابر شواهد و دلایل پلیسی راهی جز بیان حقیقت نمی‌دیدند همدست دیگر خود که مصطفی نام دارد را به پلیس معرفی کردند.

سرهنگ نیک مرام اظهار داشت: مأموران پلیس بلافاصله وارد عمل شدند و با دستگیری مصطفی، خانه دو طبقه‌ای که مخفیگاه اعضای باند بود را با هماهنگی قضایی تحت بازرسی قرار دادند.

در این عملیات، همسر هادی و دختر قدیر که پرسیا نام دارد نیز دستگیر و در بازرسی از خانه‌شان مقادیر زیادی لوازم و قطعات سرقتی از خودروها به دست آمد.

رئیس پلیس مشهد اظهار داشت: پلیس یک خودروی سواری پی کی سرقتی نیز داخل این خانه پنهان کشف کرد. اعضای باند سرقت اعتراف کردند این خودرو را نیز ساعت 5 بامداد روز 29 بهمن ماه از مقابل خانه‌ای در خیابان گاز مشهد سرقت کرده‌اند.

وی گفت: تحقیقات از اعضای باند سرقت‌های شبانه برای کشف سرقت‌های انجام شده توسط آنها و دستگیری مالخران اموال سرقتی ادامه دارد.

کدخبر: 21698 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟