شکایت عجیب از گارسیای فراری

مادر این دختر روز سه شنبه 16 فوریه با حضور در جلسه دادگاه علیه گارسیا دوست پسر سابقش به‌خاطر تعرض به دخترش شکایت کرد. وی ادعا کرد، گارسیا 42 ساله درسال 2004 ضمن تجاوز به دختر 15 ساله‌اش، با خرید وسایلی مانند لباس، کفش، کامپیوتر و ... وی را برای فرار از منزل مادری فریب داده است. بنابر ادعای این مادر تلاش برای برگرداندن دخترش از طریق گارسیا بی‌نتیجه مانده، حتی اجازه صحبت تلفنی را به این مادر و دختر نمی‌داده است.

همچنین این مادر گفته، گارسیا بعد از این اتفاق هر گونه راه ارتباطی را با دخترش مسدود کرده تا اینکه دخترش در سال 2014 بعد از ارتباط با خانواده‌اش از طریق فیس بوک به پلیس مراجعه و علیه وی شکایت کرده است. این مرد به اتهام تجاوز و آدم ربایی در دادگاه حاضر شده، اما اتهامات وارده را به هیچ عنوان نپذیرفته است. بنابر ادعای وی این ارتباط با میل و رغبت طرفین صورت گرفته و فرار این دختر هم بدلیل شرایط نامساعد خانواده‌اش بوده است. در صورت اثبات جرم آدم‌ربایی، این مرد به حبس ابد محکوم می‌شود. بنابراین گارسیا و وکیلش در پی رفع اتهامات وارده هستند. وکیل گارسیا با ارائه عکس‌هایی به هیئت منصفه دادگاه زندگی خوب این زوج را به تصویر کشید. همسایگان این زوج نیز شهادت داده‌اند که آنها زندگی عادی و خوبی دارند و همین، دادگاه را دچار تردید کرده است.

مقامات در خصوص این پرونده می‌گویند: دختر این خانم با میل و رغبت خود با گارسیا فرار کرده و بعد از ازدواج با وی بچه‌دار هم شده، اما این دختر که نامش فاش نشده بدلیل ترس از دستگیری با هویت جعلی به زندگی خود ادامه داده است.

کدخبر: 21340 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟