قتل مرموزانه یک پسر در جنوب تهران

2 ظهر چهارشنبه فریادهای عمو عموی پسر جوانی در 16 متری امیری در منطقه سه راه آذری قتل مرموزی را پیش روی ماموران قرار داد.

زن جوانی در تماس با ماموران کلانتری 111 هفت چنار از ماجرای کشته شدن برادر جوانش خبر داد و خیلی زود تیمی ازماموران در محل حادثه حاضر شدند.

پسر جوان که 35 سال دارد در اتاق خوابش با طیوب لاستیکی که دور گردنش بود به قتل رسیده بود و همین پلان مرگبار کافی بود تا تیمی از ماموران اداره 10 پلیس آگاهی تهران همراه با بازپرس منافی آذر از شعبه سوم دادسرای ناحیه 27 در قتلگاه پسر جوان حاضر شوند.

خواهر قربانی جنایت مرموز که در طبقه دوم این ساحتمان قدیمی زندگی می کند به ماموران گفت: مدتی است که مادرم به خاطر بیماری قلبی در بیمارستان تحت نظر است و برادرم به تنهایی در خانه مادرم بود.

وی افزود: دیشب برادرم را دیدم تا اینکه صبح امروز از فرزندم خواستم به سراغ دایی اش برود و او را برای صبحانه صدا کند که دقایقی بعد فرزندم به طبقه بالا آمد و گفت که برادرم خواب است.

همه چیز عادی به نظر می رسید تا اینکه ساعت 2 برادرزاده ام که برای برادر تنهایم غذا آورده بود وارد ساختمان شد و پس از دقایقی با فریادهای عمو عمو ما را به پایین کشید که با این صحنه تلخ روبرو شدیم.

برادرزاده جوان که هنوز باور نداشت عمویش به قتل رسیده به ماموران گفت: وقتی وارد خانه شدم ابتدا فکر کردم عمویم خوابیده است اما هر چه صدایش کردم جوابی نشنیدم تا اینکه او را که روی شکم خوابیده بود برگرداندم که با چهره کبودش روبرو شدم و دیدم که طیوب لاستیکی دور گردنش افتاده است.

کارآگاهان پس از تحقیقات در محل جنایت باتوجه به اینکه هیچ به هم ریختگی در خانه صورت نگرفته در گام نخست فرضیه قتل از سوی فردی آشنا را در دستور کار خود قرار دادند.

بنا به این گزارش، بازپرس منافی آذر با توجه به اطلاعا به دست آمده دستور داد تا برای شناسایی علت مرگ این جوان ، جسد قربانی به پزشکی قانونی انتقال داده شود و ماموران اداره 10 پلیس آگاهی تهران اقدامات فنی خود را برای دستگیری عامل جنایت به کار گیرند.

کدخبر: 21169 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟