دستگیری قاتل کمتر از یک ساعت

سردار عبدالرضا ناظری در خصوص جزئیات حادثه قتل در ورامین گفت: ساعت 22 و 40 دقیقه همکاران ما در مرکز فوریت‌های پلیس ی 110 از وقوع نزاع بین 4 نفر از شهروندان در منطقه «کهنه گل» مطلع شدند.
بلافاصله واحد گشت کلانتری 13 شهید بهشتی جهت صحت و سقم موضوع در محل حضور پیدا رکد در بررسی‌ها مشخص شد یک نفر هنگام درگیری بر اثر تیراندازی مجروح شد که بلافاصله جهت مداوا توسط شهروندان به بیمارستان شهید مفتح منتقل گردید که متاسفانه به علت شدت جراحات جان خود را از دست داد.
عاملان دعوا که مخفیانه خود را به بیمارستان رسانده بودند با هوشیاری ماموران پلیس دستگیر و به همراه یک قبضه سلاح «برنو» جهت سیر مراحل تشکیل پرونده به کلانتری تحویل داده شدند.
تحقیقات مقدماتی حاکی است متهمان در همسایگی هم زندگی می کردند و سابقه مشاجره داشتند که در نهایت عموی قاتل با اسلحه در صحنه حاضر می‌شود و تیراندازی مرگبار شکل می‌گیرد.
در نهایت پرونده و به همراه متهمین و سلاح مکشوفه جهت سیر مراحل قانونی به پلیس آگاهی تحویل شد که نتایج کلی متعاقبا به استحضار خواهد رسید.
فرمانده انتظامی شهرستان ورامین هشدار داد: پلیس با حمل و استفاده هر گونه سلاح سرد و گرم بشدت برخورد می نماید دیر یا زود دارندگان سلاح‌های غیرمجاز را شناسایی می‌کند در این صورت مجازات سختی در انتظار متخلفان خواهد بود. برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

منبع: جام جم

کدخبر: 193175 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟