چند سال پیش مردی با کلانتری  تماس گرفت و ماموران را در جریان درگیری میان سه برادر در مراسم جشن عروسی در یکی از محله‌های شهرخبر داد. ماموران با حضور در محل حادثه مشاهده کردند مردی میانسال همراه پسرش زخمی شده و کف خیابان افتاده‌اند. مصدومان به بیمارستان منتقل شدند.
این در حالی بود که ماموران با تحقیق از حاضران در محل و شاهدان حادثه به اطلاعاتی دست یافتند که نشان می‌داد مرد زخمی  با دو برادرش که پیش از این اختلاف و درگیری داشته مشاجره‌شان شده و این دو برادر در حالی که چاقو به دست داشته‌اند به برادر بزرگتر خود و پسر او حمله کرده و هردو را زخمی کرده‌اند.
ماموران با شناسایی هویت ضاربان در جست و جوی آنها بودند که ساعاتی بعد به پلیس گزارش شد مبرادر زخمی به دلیل شدت خونریزی تسلیم مرگ شده و پسرش در جریان این درگیری خونین زنده مانده است. در این مرحله با توجه به مرگ مرد میانسال، روند رسیدگی به این پرونده وارد مرحله جدیدی شد. در ادامه دو برادر نیز به اتهام قتل دستگیر شدند. قاتل اصلی در بازجویی پلیسی اعتراف کرد از مدتی پیش برسر مسائلی مختلف با برادرش درگیری داشته و شب جنایت نیز با مشاهده وی در جشن عروسی، همراه برادر دیگرش با او درگیر شده بودند، که پسر مقتول نیز در جریان این درگیری زخمی شده بود.
پیش از اخذ آخرین دفاع از متهمان پرونده، والدین مقتول با حضور در دادسرا از فرزندشان در حالی گذشت کردندکه سه فرزند مقتول خواستار قصاص عموی خود بودند .
با صدور قرار جلب به دادرسی، پرونده عامل جنایت و برادرش برای محاکمه به شعبه اول دادگاه کیفری یک  ارسال شد 
در  جلسه دادگاه والدین مقتول دوباره از قاتل فرزندشان گذشت کردند، اما سه فرزند مقتول برای عمویشان درخواست قصاص کردند. قضات دادگاه چند روز پیش پس از پایان این محاکمه وارد شور شدند و متهم ردیف اول پرونده را به اتهام قتل عمد برادرش به قصاص د و به خاطر ضرب و جرح عمدی برادرزاده‌اش به یک سال حبس و پرداخت دیه در حق وی، ظرف مدت یک سال محکوم کردند. او همچنین به خاطر نگهداری شوکر به شش ماه حبس محکوم شد. قضات متهم ردیف دوم پرونده را به شش ماه حبس و تحمل 74 ضربه شلاق محکوم کردند.

این پرئنده یکی از تلخ ترین قتل های خانوادگی در ایران به حساب می آید که نتاسفانه چند سالی است شاهد افزایش چنین قتل هایی ئر کانون خانواده ها بوده ایم.

اخبار اختصاصی سایت رکنا را از دست ندهید:

اولین فیلم از جسد وحید مرادی در پزشکی قانونی + جزییات

6 مرد ایرانی عجیب ترین دزدی جهان را انجام دادند! + عکس

نیلوفر زن بیوه ای بود که سعید شبانه با قمه سراغش رفت

جنجال بر سر لباس های ملانیا و ایوانکا ترامپ + تصاویر

آخرین فیلم از وحید مرادی قبل از کشته شدن در زندان کرج + تصویر

فوری / وحید مرادی در زندان کرج کشته شد + عکس

واکنش پزشک جنجالی تلویزیون به تمسخرها و انتقادات در فضای مجازی

قرار زایمان یک هفته پس از کنکور بود بچه عجول بود! + عکس

20 خودروی نمایندگان مجلس به سرقت رفت + جزییات

ابرها و برف های ایران در آسمان دزدیده می شوند!

درگیری خونین آقای خواننده با قهرمان کشتی جهان در آبادان

جوان سیاه پوستی که با صابون سفید پوست شد+عکس

فوری / حادثه وحشتناک هواپیمای مسافربری در آسمان ساری

فیلمبردار سینما من را بی هوش کرد و از او حامله شدم! + جزییات هولناک

تجاوزکفتار پیربه نوه ونتیجه اش/ پدربزرگ کثیفم را به طرز فجیعی کشتم!+عکس

وقتی زن بی لباس در را به روی پیک موتور باز کرد! + عکس

کدخبر: 191803 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟